Güzellik her yerde karşılaşılan bir konuktur. -Goethe |
|
||||||||||
|
Anıları bir yol üzerine koydum, beklemeye başladım.Uzaklardan gelen ıssız seslere göz kırpdığımda ortaya dökülen kara sözlere mağlup olup mahcur kalıyordum.Bir gün anladım ki seni yoğuran hayata saygı göstermek zorunda olacaksın. Benim hayallerim''Ey! şanlı insan '' demek isterdi.Sen saygı gös ter ve beklemeyi bil.O gün gelir ve çatar. Mayıs ayı duvar diplerine itilen toz yığınlarıyla dolu günleri anım satmaya başlıyor ve yitik kaldırımlarda mum üflemenin güzel olduğunu kendine aksediyorsun.Aynı duvar diplerinden dökülen sıvaların koku suna aşık olmaya hazırlanıyor aynı zamanda siyah saçlara özlemini tek rar dile getiriyorsun.Denizler sana meşki hatırlatırken sen aşkı midye kabuklarında sırtındaki yanıklarla birlikte hissediyorsun. Meşk-i değer hayatta kaç kere kalp satılır bilmem ama bazıları yokluğu ceplerde bazıları ise gölgelerde arar.Sen hiç kalp satın almadın mı? Bizler satın alamamıştık.Bizler alamamıştık...Bizler olamamıştık... Gerçek olamamıştık...Aşık olamamıştık ya da kalp hırsızlığı yapamamış tık. Bazen o kadar çok çalarız ki farketmeyiz.Ümitlere sadık kalma ya yelteniriz. Mayıs ayı hırsızlık yapılmasını söylüyor diğer aylar ise sadakati emrediyordu.Senin ne istediğin hiç önemli değildir.''Ey şanlı insan ''de meli ve saygı göstermelisin.O günlerde gelecek ve mutlu olmayı mum üflemek kadar kolay zannedeceksin. Mumların üflendiği bir günde sende siyah saçlara tutulacak ve duvarları yıkmak istercesine tekmelemeye devam edeceksin. Neler olduğunu anlatmayan, kime yalvaracağını bilemediğin gün ler ile yalnız geçireceğin saatler devam ederken benliğin kuruyacak ve ''ben tekrar aşık oldum'' diyeceksin. Artık mayıs ayının sonunu bekliyor olacak ve aşkının sonsuz cen net meyvalarına hayat verdiğini düşüneceksin.Sen yaşayacaksın o yaşa yacak ve adını çiçekten alan bir tepe senin doğuşunu kutluyor olacak...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SERDAR TAHTALI, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |