Yedi iklim dört köşeyi dolandım / Meğer dünya her tarafta bir imiş. -Dadaloğlu |
|
||||||||||
|
Ne kadar istesem de söyleyemeyeceğim bir aşk... Dudaklarımın ucunda şekil almayı bekleyen bir ses ve de senin için alınıp verilen nefes... Cezaların en büyüğünü hak ediyor bu beden seni üzdüğü için; işkencelerin en acı verenini bu ruh... Senin için yaşadığını bile bile senden koparılmalı; yaşam kaynağından uzaklaşmalı ve belki de ruh acılar içinde sonunu bulmalı... Sevmenin neyi ifade ettiğini öğrenemedi çünkü aşkların en yücesini yaşarken bile... Söyleyemem seni sevdiğimi aşkın dudaklarımdan taşsa bile... Göze alamam seni bir daha üzmeyi... Ne olur yüreğimden uzak dur; ne olur sevdiğim, bu yüreğin senin için atmasını durdur... Parçalansın ruhum, hayat bulamasın bir daha... Uyanamayayım umutla senin için yarınlara... Ne olur sevdiğim sonsuza gitmesin bu sevda; korkuyorum ya dayanamayıp söylersem aşkımı sana... Kanım gibi dolaşıyor aşk bedenimde; hücrelerime kadar dolup taşıyor... ve ben gözlerimin ardına hapsediyorum sevgimi... Söyleyemeyeceğimi bile bile umutla uyanıyorum sabahlara... Güneşle birlikte doğup batıyor umutlarım; efkarla kapanıyor yaşama kapılarım... Beni affetmeni dilemeye bile yüzüm yok... Sevmekten yorulmasam da yorulamasam da seni sevmeye artık hakkım yok...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Deniz Şahin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |