..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Aşık olmayan âdem / Benzer yemişsiz ağaca. -Yunus Emre
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > Funda Doğan




15 Ağustos 2006
Haykırış  
Funda Doğan
Bugün, bugün yaşamak istemedim...


:BGAC:
Bugün, bugün yaşamak istemedim. Bugün bir yerlere gitmek istedim. Yanıma birini istedim. Ama kimseyi bulamadım. İşte o zaman belki yer kabul eder dedim. Ama o da kabul etmezdi. Nasıl kabul etsindi ki hem. İçim yanıyor. İçim ağlıyor. İçim ağlatıyor. Ağlatan bir yüreği toprak ne yapsın.
Bulamadım nereye gideyim. Bulamadım ne yapayım. Bulamadım konuşacak birini. Bulamadım ihtiyacım olan kişiyi. Bulamadım ihtiyacım olan ferah kapısını. Ferahlayamadım. Kendim çözüm üretmeye çalıştım. Ama birinin yardımı olmadan bile çözüme giden yolda adımımı atamadım. Yanlış yaptım. Kimseye anlatamadım. Şimdi pişmanım. Pişmanım ki özür bile dileyemedim başka her şeyi dememe rağmen. İçim içimi yemeye devam ediyor. Oysaki daha dün daha dün hatta bugünün sabahında her şey yolundaydı. Hiç bitmesin istemiştim arkadaşlığımız. Çok şey paylaşmıştık. Orada dua edebildiğime şükretmiştim. Sabır mı?
Bilmiyorum. Bilemiyorum. Anlatamıyorum. Anlamıyorum. Ağlayamıyorum. Ağlayamadım zaten. Beni affetsin istedim. Affetmedi. İşte o an her şeyi fırlatmak istedim. Kendimi parçalamak istedim. Olmadı. Yapamadım. Yapmalı mıydım bilmiyorum. Zamanı geri alabilmek mümkün olsaydı… İşte o zaman buraya bile gelmek istemezdim. Bunları yazmak istemezdim. Yarın nasıl olacak merak ediyorum. Ya da ben birazdan ona gittiğimde sarılacak mı bana içten içten? Eskisi gibi olacak mı? Eskisi gibi olsun istiyorum ilk kez. Eskisi gibi olsun istiyorum ilk kez. Zaman geri sarılsın. Silinsin bir şeyler. Dün gece de ben onlarla onunla kalmamış olayım. Gerçekten ben bunu istiyorum. Aramıza mesafe girsin. Aramızdaki ilişki dünki gibi mesafeli olsun. Birbirlerimizin sırlarını bilmemiş olalım. Ama her şeye rağmen iyi olalım. Beni affet. Beni affet. Beni affet...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: Herkes unutmaz :)
Gönderen: sina imer / Konya/Türkiye
29 Nisan 2007
Umarım isteğiniz gerçek olmuş, yazınız bize ulaştığı gibi yerine de ulaşmıştır Funda hanım :) Yeri değil biliyorum, size de saygısızlık etmek istemem, kendisi de bu yazıyı bir daha okuyacak mı bilemem ama Atilla Kanat bey felsefe öğretmeni misiniz acaba diye soruyor sizi unutacağını iddia ettiğiniz bir öğrenciniz, umarım O'sunuzdur da size ulaşmanın bir yolunu bulur, Funda Hanım da buna vesile olur. Saygılar...

:: Mutluluklar Dilerim
Gönderen: Atilla Kanat / /
18 Eylül 2006
Mutluluklar Dilerim




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Boşluklar

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Güneşin Battığı Yerde
Hayallerin Ötesinde
Hayat İşte, Sadece...
Sokak Lambası
Sessiz Buluşma
Çocukluktan Kalmış Bir Yıldız
Bekleyen ve Beklenen
Sensiz Seni Yaşamak
Gri Yollar
Hayatı Hissetmek

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hadi Yeniden [Şiir]
İçimdeki Sızı [Şiir]
Üşüyorum, Çok Üşüyorum [Şiir]
Sıradan Bir İtiraf [Şiir]
Siyah [Şiir]
Yasaklıya [Şiir]
Benden Bana [Şiir]
Karanlık [Şiir]
Sen de Büyüme Anne [Şiir]
Bir Andı [Şiir]


Funda Doğan kimdir?

Ses. . . Siz. . . Lik. . .

Etkilendiği Yazarlar:
...


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Funda Doğan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.