..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sanatçı, toplumda uzun çalışma ve çabalardan sonra alnında ışığı ilk duyan insandır. -Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Beklenmedik > Mehmet SALİH




28 Eylül 2006
Saat 03. 00. Aşkım!..  
Mehmet SALİH
Çok büyük merakla ve heyecanla gittim yanına. Tabii giderken sana layık olabilmek için takım elbisemi giydim, kravat taktım. Berberde sakal tıraşı olup, saçlarımı bile tarattım. Sonra bindim taksiye, gittim şirketine. (Param çok olduğundan değil aşkım. Elbisem kırışmasın diye.)


:BEDB:
Saat 03.00. Hala, uyuyamadım. Ne yapacağım bilmiyorum. Seni çok seviyorum, aşkım. Seni mutsuz etmekten, sana layık olamamaktan çok korkuyorum. Dün baban çağırmıştı beni. Cep telefonumu sen vermişsin.
Çok büyük merakla ve heyecanla gittim yanına. Tabii giderken sana layık olabilmek için takım elbisemi giydim, kravat taktım. Berberde sakal tıraşı olup, saçlarımı bile tarattım. Sonra bindim taksiye, gittim şirketine. (Param çok olduğundan değil aşkım. Elbisem kırışmasın diye.)

Asansörden inince sekretere Ahmet Yıldız Bey’le görüşmek istediğimi söyledim. İçeride ki salonda bulunan babanın asistanı Esin Hanım’a yönlendirildim. Esin Hanım’a kendisiyle acil görüşme talebinin Ahmet Bey’den geldiğini belirttim. Telefonla geldiğim haberi verildi.Ve beklemem söylendi. Beş, on dakikalık beklemeden sonra içeriye çağrıldım. Odaya girince baban çok kibar bir şekilde beni karşıladı.Bu arada kalp atışlarım maksimum hıza ulaşmıştı. Baban hemen konuya girdi. "Bak oğlum, senin doğru dürüst bir işin bile yok. Bu gençlik aşkı, muhabbetleri çabuk geçer. Benim kızım bir eli yağda bir eli balda büyüdü. Elini sıcak sudan soğuk suya değdirtmedim. Ben onu senin gibi birisiyle evlensin diye büyütmedim," dedi. O an nerdeyse yıkılıyordum. Aslında moral man yıkıldım da.

Taksiye son paramı verdiğimden, tam üç saat yürüdüm. Yolda, düşündüm, düşündüm ve düşündüm. İnanmazsın eve nasıl geldiğimi bile bilmiyorum.Ve tam akşam 7’den beri sana nasıl bir şeyler yazmam gerektiğini düşünüyorum. Sana, şu kadarını söyleyebilirim, aşkım. Bence, baban haklı. Ben sana layık değilim. Yanlış anlama, ben kolay pes edecek biri değilim. Ama, senin için, senin mutlu olabilmen için benimle değil, zengin biriyle evlenmem gerekiyor. Ben senin mutlu olabilmen için sana aşkımı kalbime gömeceğim. Evet, sensiz geçen hayatın bundan sonra hiçte anlamı olmayacak. Ama, benim de yaşamam gerek. Hasta bir anam var. Sadece,onun için bile olsa hayatta dik durabilmeliyim. Sana bu satırları yazarken gözlerim doluyor. Ama, ağlamıyorum. Çünkü, göz yaşlarım dışa değil kalbime süzülüyor. Seni çok ama çok sevdim, aşkım.

Şimdi kaçalım, bizi bulamayacakları bir yere diyeceksin, biliyorum. Ama, ben ne seni ne de babanı üzmemek istiyorum, aşkım. İkinize hayat boyu
mutluluklar diliyorum. Biz birleşemeyiz, biz kavuşamayız aşkım. Çünkü, ben babandan tam elli milyar lira aldım.Yani, aşkımı babana sattım, aşkım. Sattım!...

Arkasından bir el silah sesi duyuldu. Klavyesine kanlar akan bilgisayarın monitöründe "iletiniz gönderildi" mesajı yazıyordu...

Mehmet SALİH



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın beklenmedik kümesinde bulunan diğer yazıları...
Mor Menekşe
Umutlar Yeşerirken

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ne Kadar Ekmek, O Kadar Köfte!
Oyun Bitince 1 - 2 - 3. 4. Bölüm
Kır Kahvesinde
Arabamı Verin Kardeşim!..

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Nice Yıllara Gülüm!.. [Deneme]
Allah'ım Ben Ne Kadar Şanslıyım!.. [Deneme]
Özgürlüğümün İlk Adımına... [Deneme]
Elliyi Devirmek [Deneme]
Bir Tebessümle Başlar Her Şey!.. [Deneme]
Seninle Gurur Duyuyorum, Kızım... 2 [Deneme]
Neşem Hep Beş Dakika [Deneme]
Uyan ve Gülümse! [Deneme]
Çeyrek Kalayı Hissetmek... [Deneme]
Sevgi Üstüne Düşünceler... [Deneme]


Mehmet SALİH kimdir?

Yazabilmek özgürce,limitsiz. . Ama,kırmadan sadece sevgiyle. Art niyetsiz,kavgasız bir yaşam dileğiyle

Etkilendiği Yazarlar:
Kamuran Esen, Uğur İzzet Karakoç,Funda Bilgili ve tüm izedebiyat ailesi


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Mehmet SALİH, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.