..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İçine koyabileceğin bir karanlığın olmadan, bir ışığın olamaz. -Arlo Guthrie
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Doğa ve Dünya > osman demircan




14 Aralık 2007
Ben En Çok Ağaca Benziyorum  
osman demircan
Sanki bir körük yüreğime yakın bir noktada üflüyor ve ben yanıyorum.Çünkü ben en çok ağaca benziyorum.


:BAAD:
Sanki bir körük yüreğime yakın bir noktada üflüyor ve ben yanıyorum. Çünkü ben en çok ağaca benziyorum. Ne zaman içimde azıcık bir sevgi kıvılcımı duysam yanıp tutuşuyorum. Cayır cayır kül oluyorum. Ben sevince acaip oluyorum. Bir orman yangını gibi alev alev yanıyorum.
Ben en çok ağaca benziyorum.Sadece bekliyorum. Yağmuru,güneşi ve kuşları bekliyorum. Uzun soluklar almak için rüzgarı bekliyorum. Yapraklarımla güne alkış tutuyorum; suyu ve hayatı içime çekiyorum.Umudumu hiç yitirmiyorum. Yeni yeni filizleniyor bende hayata dair güzellikler. Köklerimle dünyanın yüreğini hissediyorum.
Ben içimde kitaplar barındırıyorum. Okul için sıralar ve eller için kalemler barındırıyorum. Toprakta sevgilerle kök salıyorum. Ben aşkla ve sevgiyle büyüyorum. Bir bebeğin ellerini üzerimde hissediyorum. Onun elleriyle bulutlara varıyorum. Bulutlara onun elleriyle dokunuyorum.
Nehirler boyu yol alıyorum. Sandalda Yusuf yüzlü çocuklar taşıyorum.İçimde körlük,yoksullluk ve yoksunluk oluyor. Bir beşiğin içindeki çocuğun gözlerini taşıyorum.Ve o gözlerle ağlıyorum.
Kör kütük sarhoş oluyorum. Yıllanmış şarapları küplerin içinde saklıyorum. Sallana sallana dallarımın arasındaki gün ışıklarıyla gülümsüyorum. Ben en çok ağaca benziyorum.Bir orman yangınını barındırıyorum. Her zaman ha tutuştum ha tutuşuyorum.
Ağaç kadar keskin,ağaç kadar yorgun ve yaşlı bir hayat yaşıyorum. Dallarımdaki kuş yuvalarını izliyorum.Yalnızlığıma ağlıyorum.
Ben en çok ağaca benziyorum. Dal dal,yaprak yaprak hayata koşuyorum. Rüzgarla birlikte kuş cıvıltılarına alkış tutuyorum. Çiy taneleriyle içimdeki orman yangınları söndürüyorum. Hayatın öz suyunu bir nehir gibi içimden sürüklüyorum. Gemiler ve sandallar yapıp denizi içimde hissediyorum. Masmavi hayaller kurup dalga dalga serinlik yaşıyorum. Sonsuzluğa yelken açıyorum.
Bakmayın siz benim kuru bir ağaç gibi sallandığıma. Köküm sağlam olduğundan sarsılmıyorum. Öyle kolay değil rüzgarın beni yıkması. Son ana kadar vazgeçmiyorum yaşamaktan. Ne fırtınalar kopuyor benim hayat dallarımda. Hiçbir zaman vazgeçmiyorum umutlarımdan. Ben baharı oluyorum yarınlarımın. Çiçek açıyorum her kışın ardından. Ben en çok ağaca benziyorum.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın doğa ve dünya kümesinde bulunan diğer yazıları...
Matematik Bu Yüzden Küsüratlarımı Görmek İstemez
Güvercin
Tanrı Tümüyle Sizin Olsun
Dağ Yaklaştıkça Büyür, İnsan Yaklaştıkça Küçülür
Sadece Bir İnsandım
Miras
İnsanlar Dünya Kadehinden Boşalır Gider
Bir Fırtına Bir Fırtınaya Yakışır
Kuşların Salıncaklara İhtiyacı Yoktur
Kilim

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sevgili Seninle Sevişmek Ne Güzel
Varlığım Bir Okyanus
Şimdi Sen Sus, İnsanlar Sussun
Yüreğimi Korkak Büyütmedim
Beylik Laflar Etmekle Olmuyor Dostum
Ah Angelina
Sen Benim En Büyük Hatamsın
Frezya
Çam Ormanı
Ey Sevgili Senin Aradığın Benim

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
En Ateşli Anımda Gel Yanıma [Şiir]
Öperek Beni Öldür [Şiir]
Cayır Cayır [Şiir]
Kar Yangınları [Şiir]
Söyle Neden Konuşmuyorsun [Şiir]
Kefenden Çiçekli Elbise [Şiir]
Gözlerim Kan Davalıdır Her Geceye [Şiir]
Martı Beyazı [Şiir]
Gül Şarabı [Şiir]
Varlığın Sevda Yokluğun Fırtına [Şiir]


osman demircan kimdir?

Yüreğimin ve beynimin tavanında buluyorum, tozlu mısraları. Aklım bir çatı katı. Gözlerim yıldızlarla dolduğunda, bakışlarımın ışıltısı vurur satırlara. İşte o zaman, şiirler bir Samanyolu olur. Mehtaplı gecelerimi vururum gözyaşlarımla biriktirdiğim göllere. Her mısra bir dal gibi düşer, şiir denizlerine. Kızıl bir duyguya boğulurum o an. Akarım ellerinize.

Etkilendiği Yazarlar:
Herkes


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.