Dengeli bir rejimde yemeğin yeri çok önemli. -Fran Lebowitz |
|
||||||||||
|
Kaçak ikindilere tutuşurken yüreğim. Sualsiz özleyebilmenin, özleminde seni Tüm soruşlarım yenik düştü Sırtını dönüp Kara bir gölge gibi uzaklaşırken sen, Neye bulasam ömrümü Renk tutmadı bedenim. Akıttım ruhumun alacalığından Adım başı, yalanladığım sokaklara İz düştüğüm küfrünü. Oysa karanlığı sökerken Ağır ağır sırtından hüznüm, Tutuşabilirdi ellerimiz Yunmuş, arınmış bir sabaha. ah şimdi neyin gölgesinde anacağım Ömrümün hep şafak vakitlerinde Örtünen yüzünü. Ne gördüm ki, ne hatırlayacağım, Sahte bir yumrukla savurduğum Görüş günlerinden. Ki yenilmemişken daha Tüm başladığım oyunlarda Yerli yersiz çağırabilirdim adını Çağırabilir ve seçebilirdim Tüm yenilmişliklerden seni. Oyunsal bir kahraman sıfatıyla... İşitebilseydim, tüm geri tepişlerimi Gitmeler bu denli susamışken Kulağı camda, bir yol gözcüsü olabilseydin... SEVGİLİ! Meşru gidişlerin, gayr_ı meşru karanlığında Hiç yoksa, ay ışığından sorabilirdin beni... Ne kalacak kadar yürekli Ne de gidecek kadar yabancı olabildin bana… Sessiz sensizliğin örgüsünü İlmikliyorum boğazıma Sıkılmış bir yumruk düğümleniyor Soluğuma… Kör oluyorum. Mehmed Asım ikibinyedi kaybedilmiş hüzünbaz şevişmeler...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © mehmet asım erdoğmuş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |