İnsan özgür doğar, ama her yanı zincire vurulmuştur. -Rouesseau |
|
||||||||||
|
rakı meyi çekip yazar sabah ikindi arası yatar uyur şekip yazar şekip arkadaş hatırı karalar üç beş satırı gayrı kaldır şu katırı gelir sivil ekip yazar yakar içi cayır cayır şiirinden gelmez hayır gerçek şair dağı bayır keklik gibi sekip yazar içer bayramı seyranı ayılsın al ver ayranı koyu arapça hayranı izlemeyi takip yazar yok şiir dokunur dişe kim okur verse beleşe internette forum köşe peşe yalak takıp yazar uzan vara yeşil çayır paylaşma tarlanı ayır kırk yılda bir yapar hayır hep başına kakıp yazar işi şarap rakıcılık yada koyun bakıcılık dilinde yok akıcılık çivi gibi çakıp yazar çek pazara bulup ip ya kuzey taraf bilir libya hayyamdan birebir kopya aynısına bakıp yazar fayda sağlasa odunu adam ederdi kadını ragıp ağamın adını bile bile sakıp yazar giyer bornozu kuşanır börtü böceğe döşenir ikinci kıta üşenir az dişini sıkıp yazar şair ol yeni fırkadan diyormuş şaşman markadan öyle konuşmaz arkadan erkek adam çıkıp yazar para kazanmaksa niyet kötü mala düşük fiyat ufak ufak edebiyat kalesini yıkıp yazar bulandırır bu midemi neden gerekmez idamı cinnet geçirtip adamı mapus dama tıkıp yazar ayak alt sayesi bizzat şiirin şerefi izzet ara bul dil tadı lezzet kezzabı zift akıp yazar kulaktan duymuş mecnunu cim çıkmaz yarsan karnını olur olmaza burnunu yerli yersiz sokup yazar meydanda kıvranır açın bu diyor sevgilim saçın yanaşman kenara kaçın keçi gibi kokup yazar özelini dışa vurur yokki haysiyeti gurur köpek gibi ürer durur ciğerini söküp yazar malum olur kemin huyu yürü zaten yakın kuyu içilmiyor çamur suyu yarısını döküp yazar iki gözü arar bönü görür isen çevir yönü biraz kağıt bulsa önü manda sığır çöküp yazar yazardım az daha kıyar cacıklık böylesi hıyar ah olmasa hasretin yaaaar şu belimi büküp yazar..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |