İnsandaki gerçek güzelliği ancak yaşlandıkça görebilirsiniz. -Anouk Aimee |
|
||||||||||
|
mesaj yollu alıp yazdı sanıyor iftira hiç kopya çekmedim webten Feto bey şahsımı zaten tanıyor ben tabii burada anmak istemem cemaat bağlantım türü ithamı meğer ulaşmadım ciğer pis demem sabırla beklerim gelen ilhamı filhakika şiir şu her dakika insanın yazdığı bir olgu değil başardın kurbanı kesip akika kağıdın önünde saygıyla eğil meyletme sözlükle kolaya kaçım zihninde birikmiş cümleyi kullan tiviiğden başlasın radyasyon saçım mecusi misali üstüne çullan müneccim edası takın yüzüne uzmanından dinle bu kasım ayı enflasyon rakamı borcu hazine günlük hayattan seç konu temayı konut edindirme yardımı adı altında sadaka kime yetmekte? türlü laçka dizi dolmuş miadı kuşkusuz insanı verem etmekte demet akalınla tarkan izleme sonucu sevinçle göğe hoplarım bunlardan çıkıyor iyi malzeme yokluğu şüphesiz hep nal toplarım iltimas geçmem hiç iktidar parti kimseye olmadım asla borozan başlıca eseri leylek ve martı sevdiğim yazardır yine firuzan marifet dilerim dünya ahiret nazar etme çalış seninde olsun tüm herkes yesin pak temiz tahir et hafızan açılsın beyne kan dolsun ne kadar küçümser olsanda beni emek çaba sarfı şair yapıyor bir yandan temizle puttan kabeni bir yandan kul batıl yola sapıyor azabı çekersin kabirde bile çizgisi ayrılma adalet hakkın yanılıp salma pek uyku hab ile koyverme bünyeye bıkkınlık sakkın inandın davana sadık olmalı erdemin bağrında her dem saplı ok emsali görülmez biber dolmalı sofralar herkesin bulma hali yok hamaset mutlaka uzak durulsun takdir edersiniz koymam avluya yabancı sermaye tezgah kurulsun dokunmuş bürünmem bornoz havluya müsade ediniz kırk yılın başı temaşa tarza ben kaşığı salsın oynamam kimsenin ekmeği aşı duygusal alanlar ehline kalsın arada kazara yazdımsa bile buram buram sevda kokan şiiri pişmanım çekmedim bir daha çile dökünce vatandaş gözyaşı iri aşikar kalemim yine zirvede rakibin papucu dama atarım kalemim değişmem dünya servete aç kalıp ne sattım nede satarım.. esasen tutucan bunu sapından mürekkep deryası içre yüzülsün dükkanı açık ko hergün kapından aydınlanır için ışık süzülsün öksüz yavrunun hak benden sorulur nafaka vererek baksın babası benden gayrı mutlak manen yorulur filmi mutlu sona bağla çabası mecal kalmaz dizde gece yarısı odama usulca sızan bir ayla harbiden sevmişim saçın sarısı kalırım elimde keman ve yayla çalarım martılar cılız seslimi bazı vurur saat altı buçuğu ruhum kabul etmez asla teslimi herkes bilir aslım köylü çocuğu öyle cepten mepten gelmiyor hacı bilakis cebimden para çıkmakta okura verirken şurup ilacı internet masrafı beni yıkmakta bunları başlara kakma arzusu gaye sarılmadım asla kaleme lakin sizde gezip mersin tarsusu fesatlık yamayın cümle aleme vebali boynuna.. desem.. -müfteri zatımı uyurken filanmı gördün? düşürmem elimden kalem defteri şiir kim baktı der.. - sen nasıl ördün? velhasıl emeğim çaba ortada aort damarını yarmışım habib bacağı sığdırmam kısa şortada mümkünse serin tut demişti tabib.. iştahın var ise acılı kebab sıklıkla satılır şehri adana karartma ilerden sol tarafa sap yaptım evin duvar yeni badana nihavent makamı kimi besteler benimde ilgimi çekmiyor sanma uzunlu kısalı bazı desteler başağa kesmeli sapına kanma inakı felsefe mantıkta ara muktedir isen ki idraki kaldır saldırma kolaydır tenha mağrada iğneyi mukimem halk bağrı daldır ağrıtır başını ne halt yemeye yüzme bilmediğin kavağa çıktın? ben seni essahtan balık sanmıştım inkisar en başta tabuyu yıktın uyuyan tencere en güzel bakla saklama vasfına sahiptir inan yıkılır nihayet atarsa takla bir süre ayakta kalsada binan edebin ardında mana gizlidir aleni dürüstlük en ön planda sinsice düşmanlık derin izlidir çehren kalmaz badem yağlı cilanda rücu olmam o gül hüsnü anına seyir bağlamında dalmaya geldim mehtabın bakarım meşru yanına başüstüm var ise almaya geldim..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |