İyi bir aşk mektubu yazmak için, neler yazacağını bilmeden oturman, kalktığında da ne yazdığını bilmemen gerekir. -Rouesseua |
|
||||||||||
|
kasaba köye benzese buda bizden derdik lakin nesebe soya benzese bizden.. tuz döker.. buzuma halt çıkar.. altı kazıma *hınzır tutardım kuzuma *ağızı maya benzese edebi hayanla taşı içi adam olan başı adamı geç gözü kaşı beygire taya benzese yokluk koparır fırtına sırtı daya en sertine nefsin benzemez mertine baş altın kaya benzese bahçasının otu biçmem cahil ile köprü geçmem bal olsun suyunu içmem dereye çaya benzese hiç tartmadan dağıt hayrı zengini fakire ayrı bu dünyadan geçtik gayrı ahreti paya benzese ülke değil sanki iren düz ovada tutmaz fren hızlandırır idik tren döşenen raya benzese hakkı arama özümde durmaz olursam sözümde beş para etmez gözümde güneşe aya benzese '' bu gelsin refaha erdin her gün sütle börek yerdin'' belki - adam haklı.. derdin verdiği oya benzese çık balkona geçip holü özler şimdi kazlı gölü seker kurşun yirmi ölü düğüne toya benzese şiiri aç sayfa beyaz adam gibi bir tane yaz bahar gelmez rüzgar ayaz buz tutmuş suya benzese alma bazı gem azıya derhal çevir düz yazıya göz al uzaya uzaya ampülü duya benzese bu gün eder tütün otlak yarın verme kaşın patlak nasıl dost der yarık çatlak depremin faya benzese kitabın yok horoz ötmez üçyüz sayfa neme yetmez beni böyle mağdur etmez karekter huya benzese benzer firaun *Haman'a sarılır dine imana sığınırdık bir limana körfeze koya benzese para sayıp çatal kaşık torpil ile oldu aşık kazara az sızar ışık *Gündüz'e güya benzese yakışmamış *köçek çengi siyahmıdır bunun dengi dudak olur kiraz rengi yüzünün boya benzese biz bu elden gider olduk kalanlara selam olsun öldüğüme gam yemezdim ok ile yaya benzese bana de ki.. '' gel yiğidim gezek senle muğla didim'' saçlarını okşar idim gerçeğe rüya benzese.. aaah amaaan aman.. yaaar.. *hınzır: domuz * ağız: ilk emdirilen süt.. maya.. *Haman: firaunun yardımcısı.. piramitin imarında rol almış kimse.. *Gündüz: soyadı ile tezat kimse.. *köçek: kadın kıyafeti giyerek oynayan erkek dansöz.. dip not:(antoloji kitabı yapıp sizin şiirleri yayınlayıp sizi şair olarak tanıtacağım.. yazın aşk şiiri verin parayı yayınlıyayım diyerek çıkar karşılığında menfaat karşılığında.. bu insanlara söz vermesine rağmen sözünde durmadığı gibi.. geçmiş zamanda sözünde dursa bile.. sözümona hazırladığı.. antoloji içindekilere.. şiir diyebilmesi için .. insanın kör kütük.. çok cahil olması gerekir.. karalamar nedeni ile.. antoloji denilen kitabın.. ciddi aklı başında insanlarca.. tarihe damga vurmuş.. ozanlarımızın aşıklarımız şairlerimizin eserlerinden derlenen bir çalışma olmasına duyulan özlem ile.. yeni kalemlerin.. genç kalemler antolojisi adı altı.. son zamanlarda meydan güreşine çıkmış.. nice yağız bahadır içre.. başa başaltıya döğüşmüşlerin.. kispetini kuşanıp vıcık vıcık yağlanmışların.. emek çaba sarfedip geleceğe bir şey bırakabilecek niteliklilerinin elekten geçirilip.. süzme yoğurda değer verme amacı ile.. kaleme alınmış.. bir çalışmadır..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © demir can, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |