..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Deney, herkesin hatalarına verdiği addır. -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Ayhan Sarıkaya




25 Ocak 2010
Son Mektup  
Ayhan Sarıkaya
Belki de beyaz sayfalara sana olan duygularımı büyük bir kırılganlıkla yazarken büyük bir hata işliyordum.Kim bilir… Sayfaları her yırtıp atışımda çevre düşmanı olarak kendimi görüyor;doğaya istemeyerek de olsa, öfkeme yenik düşerek zarar veriyordum…


:BBIC:
Sabaha dek bekledim.Acaba kararımdan vaz geçer miyim diye… Ama olmadı aşkım!.. Olmadı!.. Anladım ki,bu sana yazacağım son mektup!..Defalarca yazdım, yazdım beyaz kağıtlara ve yırtıp attım çöpe… Yine dayanamadım ve kararımdan vaz geçemeyip tekrar yazdım.Belki o anda sen benim dağınık halimi görmüş olsaydın, acıyıp yalvaracak, “ne olur bu acıyı yaşamayalım,aşkımıza devam edelim” demiş olacaktın…

Belki de beyaz sayfalara sana olan duygularımı büyük bir kırılganlıkla yazarken büyük bir hata işliyordum.Kim bilir… Sayfaları her yırtıp atışımda çevre düşmanı olarak kendimi görüyor;doğaya istemeyerek de olsa, öfkeme yenik düşerek zarar veriyordum…

Evet aşkım!.. Ne yazık ki bu son mektup!.. Son bir kez gözyaşı dökeceksin ama sonuçta gözyaşların mutluluk gözyaşlarına dönüşecek…Aynı şeyi kendim için de söylemekteyim…Hani ilk aşklar unutulmaz diye bir söz vardır ya…Ben de seni unutmaya çalışsam da unutmayı beceremeyeceğimi adım gibi bilmekteyim…Belki sen de benimle aynı görüştesin.Sen de beni kara bir mizah gibi hep anımsayacaksın…Hiç önemli değil…Kara bir mizah olarak anımsasan da fark etmez..Ne önemi kaldı bu aşkın…Hani ölmez ve küllenmez dediğimiz aşkımız bir hiç yüzünden ayrılma noktasına geldi ve de şu anda nihayete ermiş durumda…Hani aşkımızda hep ilkbaharları yaşıyoruz der,birbirlerimize yeminler ederdik,hazanları yaşamayacağız ve görmeyeceğiz diye…Olmadı işte,olmadı!..Hazan erken geldi…Sanki hiç gitmeyecek gibi çöreklendi üzerimize…

Kaç kere yeminimi bozsam da geri dönüş mümkün değil,aşkım!..Gözyaşları da fayda etmiyor…Tekrar birleşmemiz asla.Bu doğanın kanunlarına karşı gelmek gibi bir şey olur…Suyun ters tarafına doğru yüzmek nasıl ki mümkün değilse artık birlikte olmamız da öyle mümkün olamaz..Ancak suyun ters tarafına balıklar yüzebilir…Biz de balık olmadığımıza göre kadere razı olacağız…

Aşkım,acılara alışmalısın artık!..Her gözyaşı ve her ayrılık acısı insanı bir kez daha olgunlaşmaya doğru sevk ediyor..Sen de öyle yap…Benim gibi bir serseriden kurtulduğun için acı duymayı bırak, sevinçten göklere fırla diyorum…

Her ne kadar sana yazdığım son mektubum desem de yine de içimde gizli bir hüzün ve burukluk var…

Bir daha geri dönmemek üzere elveda!..Yolun açık olsun!...





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kaynana Gelin Kavgaları
Melankolik Kadın!..
Beyaz Geceler

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sokak Fahişesi [Öykü]
Mevsimlik Köleler (7) [Roman]
Mevsimlik Köleler (6) [Roman]
Mevsimlik Köleler (5) [Roman]
Mevsimlik Köleler [Roman]
Mevsimlik Köleler [Roman]
Mevsimlik Köleler (4) [Roman]
Mevsimlik Köleler [Roman]


Ayhan Sarıkaya kimdir?

Küçük yaşlardan itibaren içimde doğup büyüttüğüm okuma tutkusu,yazma isteğimi kendiliğinden filizlendirdi. . . Kısa öykülerle denemeye başladım. Yazmaya devam ediyorum. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Cengiz Aymetov,Jack London,Jhon Stenbeck,Reşat Nuri Güntekin,Orhan Kemal...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ayhan Sarıkaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.