Herkes aynı notayı söylediğinde uyum elde edilmiş olunmuyor. -Doug Floyd |
|
||||||||||
|
19.00 AY VADİSİ SENFONİSİ His-ter-ic Peri… Prehistoric Zamanlar'dan Bildiriyor...Davud İçini çekiyor...Ağlıyor. Modern zamaneler Ruhum !. İçime çekiliyorum mistic diyorlar . Dışıma açılıyorum sloganıc future tenses anarşist-terörist(!)takdim ediyorlar. Ne söylesem itiraz ediyorlar..Ne anlatsam kabul etmiyorlar.Peşin Red Cephesi.. Kendi kablarına sıkıştırmak ve kendi saksılarına tıkıştırmak ötesinde Ben yokum. Sen yoksun.. O yok. Varsa yoksa kendileri ve kendi bildikleri. Ruhum!. Şu kadar bilmem kaç bin yıllık hakikatini dillendiriyorum "eskilerin masalları"oluyor. Sonsuz gelecek zaman yolculuklarını gönüllendiriyorum gülüp geçiyorlar.. Duyulmadık türedi-uyduruk düşler görmeme veriyorlar.Dinliyor ama önemsemiyorlar. "Şimdiki Zaman'dan konuş !" diyorlar. Konuşuyorum. --Daldı gitti yine!. diyorlar. Aşkım !. Sana dalıp gitmeden nasıl konuşabilirim ?. Di 'li Geçmiş..Miş ' li Geçmiş.. El'an Şimdiki.. Cek ' li Gelecek Oldu Olacak ve/veya biteviye genleşen ve uzayan zaman evrilimleri. Hangisinde yoksun ki ?. Ütopyam !. Seni düşlemeseydim de neyi düşleseydim ya ?. Düş kuracak kadar zamanları bile yok. Hangi şimdiki zaman ah gülüm?. Gönül bülbülüm !. Hangi Şimdiki Zaman?. Her zamanda sen varken ve bunun kesin farkındaysam. Hangi zamanlama hatasından söz edebilir bu insanlar? Kalbim ! Sen kendini kurmuşsan ve "tıptıp"larından mest olmuşsan. . Kim bilebilir senin hangi zamansız zamanlarda yaşadığını? Aklım !.Akıllım !. Kendine mukayyet ol !. Deli kal. Sakın vaz geçme. Sunni teneffüslere çıkmak zorunda kalırsan da. Sakın oyalanma şimdiki zamanelerinde. Aklını başına topla ve.. Çabucak geri dön Cennetine. Deliliğinle !. Ruhum !. Duruşum budur!.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Veysel Menekşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |