..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yalnızca sevgiyi öğret, çünkü sen osun. -Anonim
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Toplumcu > BEKİR SEPET




26 Mart 2010
Ne Demek?  
NE DEMEK ?

BEKİR SEPET


Hazırlanan gelecek...


:BAGH:
Büyük gövdenin üstündeki büyük başa sahip insan, minik gövdenin üstündeki minik başa bakarak,
gururlu ve kendinden emin konuşmaya başladı.

- Oğlum; sana gelecek adına bankada aklına gelmeyecek kadar para hazırladım. Evler içinde en güzel
evleri sana bırakabilmek için hayatımı harcadım. Tıpkı benim için hayatını harcayan atalarıma
layık bir şekilde bende sana bir gelecek hazırladım.

-Seni canımdan bile çok sevdiğim için senin hayatını kolaylaştıracak ne varsa onları üretmek için “Üretim, Üretim” dedim yıllarca.

-Sonra üretmeye başladım. Rahat otur diye koltuklar ürettim. Yemeklerin kokmasın diye buzdolabı ürettim. Çok yürüme diye otomobiller ürettim. Sen düşmanlarından korun diye eşi benzeri görülmemiş silahlar ürettim. Her şeyi senin geleceğin için yaptım oğlum. Sen rahat edesin diye.

- Gecemi gündüzüme kattım oğlum. Çalıştım ve ürettim senin hayatını kolaylaştıracak ne varsa. Aklında hiç bir şey kalmadı oğlum. Ben senin için her şeyi düşündüm ve bütün ihtiyacını karşılayacak teknolojiyi ürettim. Artık hiç bir şey yapmana gerek yok oğlum, ben senin yüzüne bakmaya kıyamam.

Minik gövdenin üstündeki minik baş büyük gövdenin üstündeki büyük başa masumca bakarak ince kaşlarını havaya kaldırıp minik ağzını büzerek ince sesiyle babasına sordu.

- Baba! Ağaç ne demek?





Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın toplumcu kümesinde bulunan diğer yazıları...
En Değerli Anne Ölü Annedir
Yırtılan Onur
Bankamatik
Oğlumu Öldürdüm
Annemi Öldürdüm

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Dört Yaşındaki Seri Katil
Simit Tatili


BEKİR SEPET kimdir?

Hayata farklı bir gözle bakan ve yaşamanın hiçte kolay olmadığını gören biriyim. Bazen baktığım kişilerin ruhlarını içimde hissedip onlar gibi yatıp onlar gibi kalkıyor ve onlar gibi düşünebiliyorum.


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © BEKİR SEPET, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.