..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Herkes aynı notayı söylediğinde uyum elde edilmiş olunmuyor. -Doug Floyd
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > Serdar ULUSOY




6 Mayıs 2010
Bayındır İl Olmuş Haberimiz Yok!  
Serdar ULUSOY
Son dakikada, ilçemizin il olduğunu ben de sizler gibi Bayındır’da dağıtılan bir gazeteden öğrendim. Hayretle karşılasam da çok sevindim. İl olmak güzel ama kendi adımızı taşıyan bir il olmak daha güzel olurdu. Nevşehir zaten var olan bir ilimiz. Aynı ismi kullanmak yerine Bayındır ili olmak en güzeliydi ama buna karar verilmiş ve adımız Nevşehir olmuş hayırlı olsun.


:BEAA:
Son dakikada, ilçemizin il olduğunu ben de sizler gibi Bayındır’da dağıtılan bir gazeteden öğrendim. Hayretle karşılasam da çok sevindim. İl olmak güzel ama kendi adımızı taşıyan bir il olmak daha güzel olurdu. Nevşehir zaten var olan bir ilimiz. Aynı ismi kullanmak yerine Bayındır ili olmak en güzeliydi ama buna karar verilmiş ve adımız Nevşehir olmuş hayırlı olsun.
İlimizde yine dağıtılan bazı broşür tarzı kâğıtlardan öğrendiğim ve aramalarını hâlâ sürdürdüğüm Kazım Paşa İlköğretim okulunu bulmuş değilim. Bütün uğraşlarıma rağmen yeni il olan sınırlarımız içersinde KAZIM PAŞA İlköğretim Okulunu bulamadım. Bu konuda bana yardımcı olacak vatandaşlarımızın yardımlarını bekliyorum.
Cuma gecesi Belediye Meclis toplantısında yaşanan güzel ve hoş dakikaların buzların çözüldüğü ve meselelere farklı bakılsa da hassasiyetlerin ortak olduğu, bunun da ortak noktaları yakalayacak görüşmelerle olacağı mesajını aldım. Vatandaşlarımızın da Meclis toplantısına katılımlarıyla, el ele, gönül gönüle ve parti ayrımı yapmaksızın Bayındır milliyetçiliğine sıcak baktıklarını düşünüyorum. Mecliste alınacak kararların neler olduğunu düşünen ve toplantıya iştirak edenlerin artması, Bayındır’ı temsil eden Meclis’e sorular yönelterek açıklama yapılmasını istemeleri de artık kış uykusundan uyanıldığının müjdecisi gibiydi.
Cumartesi günü sabah 10.00’da başlaması planlanan Atıksu Projesi toplantısına üretici bazında katılımın yüzde ellilerde olduğunu gözlemledim. İlçemizin zeytinyağı üretiminde ve ağaç sayısındaki üstünlüğü diğer yakın ilçelere oranla iki misli. AB destekli projenin ilçemizde yapılması ve bu tesisin yakın bir zamanda faaliyete geçerek örnek proje olması ayrı bir güzellik. Projeyi detaylı sunum sonrası zeytinyağı üreticimizin büyük sorunu olan karasu atığının çözümünde önemli bir adım olarak gördüm.
Taraf olduğum siyasi partinin bölge Milletvekilinin ilçeme yapacağı ziyaret beni oldukça duygulandırdı.1989 senesinde geldiğim İzmir ilinde İzmir İl başkanı olan Naşit Birgüvi ve o tarihteki adı Bizim Ocak olan Ülkü Ocakları Başkanı Ali Peynirci’yi hatırlayarak nerelerden nereye gelindiğini kendimce sorguladım. İzmir 2. Bölge Milletvekili Kamil Erdal Sipahi ve 2009 Mart yerel seçimlerinde İl Başkanlığı yaptığı sırada tanıdığım Ümit Akkuş Bey’i bu sefer partili olarak değil bir haberci sıfatıyla dinledim.
Bu ziyarette dikkatimi çeken noktalardan birincisi CHP İlçe Sekreteri Fuat Buldan’ın da dinleyici olarak katılmasıydı. Bir önceki gün Belediye Meclis toplantısı sonunda AK Parti İlçe Başkanı Veysel Bakıcıol, MHP İlçe Başkanı Seçim Gürçiftçi ve MHP Belediye Meclis Üyesi Mesut Maltepe ile kol kola poz veren Fuat Beyin bu toplantıya katılması Bayındır’da uzun süreden beri olmayan Bayındır’a hizmet eden herkesin parti ayırt etmeksizin destekçisiyim mesajlarını da satır aralarında okuduğumu belirtmeliyim.
Gözden kaçmayan ikinci bir ayrıntı ise yerel seçimlerde Bayındır MHP Belediye Başkan Adayı Ayhan Hasırcıoğlu’nun İlçe Başkanlığı yaptığı süreçte Bayındır’da hiçbir protokole katılmadığı halde bu ilçe ziyaretinde yer almasıydı. Aslında eksik yok gibi görünse de bir takım eksikler göz ardı edilemezdi. Yine her zaman olduğu gibi sorumluluk ilçe başkanına verilerek yönetimin tam kadro katılmamasıydı. Daha önceki ziyaretlerde İl Başkanımız Musavat Bey’in söylediği gibi 2007 seçimlerinde birinci olan Bayındır’da bu toplantılara katılımın az olması da dikkatlerden kaçmadı. Sorgulayıcı ve öğrenmeye açık olduğunu hissettiren Bayındırlı MHP’liler tarım politikaları konusunda parti ne tür projeler üretiyoru öğrenmek istemeleri de artık kahvehane siyasetinden uzaklaşıldığının bir göstergesi gibiydi. Yaklaşık bir yıl içinde beş ilçe başkanı değiştiren MHP Bayındır İlçe Teşkilatı genel seçim startını 6 Mart günü bu yönetimle başlatmış oldu. Zor gibi görünse de inançla kazanılabilecek bu zaferde fitne, fesat ve dedikodulardan uzaklaşıldığı an en güzel sonuç elde edilebilir inancındayım.
Bölge Milletvekilimizin açıklamalarıyla bu gidişata dur denmesi gerektiğine inanan Ülkücülerin Bayındır’da birlik ve beraberlik içersinde çalışarak yüz akıyla başarıya ulaşacaklardır. Duygu dolu anların yaşandığı sohbette gözler yaşardı, yumruklar sıkıldı, bir bozkurt bakışıyla Milletvekilimiz ve Paşamıza gönlün rahat olsun denilerek Bayındır’ın Ege’deki hâkimiyeti eskisi gibi devam edilecektir mesajı iletildi.
Bayındır’da yaşanan bu güzel gelişmeler bir haftalık yorgunluğumu aldı. Her haftanın bu kadar güzel geçmesi temennisiyle hoşçakalın.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sonumsun,bensin,canımdan Ötesin
Dündar Taşer'in Büyük Türkiyesi
"Sultan - Üş Şuara" (Şairlerin Sultanı) Necip Fazıl Kısakürek
Benim Sırrım
Başbuğum Demek Yürek İster

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Delikanlımısın..? , Kıvırcıkmı..? [Eleştiri]
Ballı,nallı,güllü Şimdide Ak - Kurtlar Türedi [Eleştiri]
Referanduma Dirisi Yetmez,ölüsünüde Kaldırın [Eleştiri]
Gözü ve Kulağı Kirada Olmayan Başım [Eleştiri]
Hayırlı İşlerde Yarışalım,ayrık Otu Olmayalım [Eleştiri]
Yüzünüzün Akıyla Haklandınızmı? [Eleştiri]
Hesabı Olanlara Selam Olsun [Eleştiri]
Aldattınız, Kandırdınız, Parçalıyorsunuz. Sıradaki Ne Hemşerim? [Eleştiri]
Timsah Gözyaşları Meslek Olmuş [Eleştiri]
Sabun Leventeden,para Avantadan [Eleştiri]


Serdar ULUSOY kimdir?

Kolay olmadı bu yaşa gelmek, saniyeler dakikalar boşa geçti ömürden gitti gibi görünsede;bu yaşa gelmenin bedelini alnımdaki kırışıklıklarla ödediğimi düşünüyorum. İnsan olmamızın getirdiği özellikten olsa gerek kimi zaman boşluklara düşüp hatalar yapıldığı gibi benimde hatalarım olmuştur. Bu hatalarımı miras kabul etmediğim gibi savunmadım hatta savunmayıda düşünmedim. Bunları kötü hayat tecrübeleri olarak hayatıma yön vermede yeterince kullandım yada kullanamadım bu ayrı bir mesele lakin yaşamımda kaderimi değiştirmiş bazı hadiseler yüzünden de olumsuzluklara kapılıp hayata küsmedim, depresyona girmedim sürekli yarınların daha güzel olabileceğini hayal ederek daha mutlu daha güzel günleri yaşamanın benim hayatıma nelerin yön vereceğini sürekli düşünerek bu yaşıma geldim.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Serdar ULUSOY, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.