..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kötü insan korkuya itaat eder, iyi insan sevgiye. -Aristoteles
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Günlük Olaylar > Oğuz Tepe




16 Temmuz 2010
Sürücü  
Oğuz Tepe
Çekirdeğin bulunduğu paketi eline aldı.


:AGGD:


- İyi sürüyorsun.

- Sürerim.

Kaz gelecek olan yerden, tavuğu esirgemek olmazdı. Kazanmak, heyecan demekti. Kazanmaya başladı. Kızarmış olan ekmek dilimine, tereyağı sürer gibiydi. Manavda sebze meyve satılırdı. Bunu bilenlerden birisiydi. Ama manavları kıskananlardan birisi olduğu da her halinden belli idi. Verilecek dersler vardı. Verdirmekte zorlanmadı.

- Sürüşünü çok beğendim.

- Sağ ol.

Kremi sürmek için, eline alması gerekiyordu. Hareket çok basitti. Aldı. At ile deve değildi. Bu ayrımı yapabiliyordu. Kolay olan her şey aynı zamanda güzeldi. Güzellikle yapılacak olan her şeyde başarıyı getirirdi. Başardı. Tereyağından kıl çekmek gibiydi. Çekti. Ve aldı.

- Süre, süre yorulmadın mı?

- Yok. Yorulmam.

Gözlerini fal taşı gibi açmasını bilmek gerekiyordu. Bildi. Renkleri ayırt etmesi gerekiyordu. Ayırt etti. Yorulmuyordu. Ama yordu. Dinlenmeden sürmek gerekiyordu. Sürdü. Yetişecek olunan yerler vardı. Yetişti. Muradına ermesi gerekiyordu. Erdi.

- Sürmek için yetenek gerekir.

- Tabi. O olmazsa olmaz.

Doğuştan yeteneği vardı. Yeteneğinin kalıtsal olduğuna inanıyordu. O nedenle de babasına yapılan göndermelere, sıradan bakan birisi oldu. Yetenekleri arasında zikzak makinesini de kullanmak vardı. Kullandı. Kullanmakla kalmadı. Üstüne de çiziverdi.

Kara koyun sürüsü içinde olmak lazımdı. Bunun içinde kararmak gerekiyordu. Karardı.

Tüm uyarılar masal gibi geliyordu. Masal dinlemeyi de seviyor ve dinlerken, melekler gibi uyumak istiyordu. Uyudu. Masalı anlatansa Azrail’den başkası değildi. Azrail’de bir melekti.

Sürüsüne bereketim. Ama sadece akıllı olanların…








Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın günlük olaylar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Madem Ocakları

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yaşım Tuttu.
Telaşe Memurluğu Sınavı
Dikmek
Takılmak…
Boyumun Ölçüsünü Aldım.
Yazdım.
Oyunbozanız.
İspanyol’uma...
Bir Sen Kaldın.
Kuytu Bir Köşede...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Umudun Adı Var. [Öykü]
Yaşam Parkı [Öykü]
Şans ve Dans (Sekizinci Bölüm) [Roman]
Şans ve Dans (Altıncı Bölüm) [Roman]
Şans ve Dans (Dokuzuncu Bölüm) [Roman]
Şans ve Dans (Onbirinci Bölüm) [Roman]
Şans ve Dans (İkinci Bölüm) [Roman]
Şans ve Dans [Roman]
Şans ve Dans (Üçüncü Bölüm) [Roman]
Şans ve Dans (Yedinci Bölüm) [Roman]


Oğuz Tepe kimdir?

. . . . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Oğuz Tepe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.