..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Herşeye imgelem karar verir. -Pascal
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
İzEdebiyat - Karakterler Üzerine
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri

Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  

Köylü Kız Kezban
İsa Kantarcı
Roman > Aşk Romanı

Köylü Kız Kezban 1 Sabahın erken saatleriydi, bölgede 3 gündür kar fırtınası vardı, yoğun rüzgarla kırbaç gibi yağan ince kar insana nefes aldırmıyor, her şeyi zora, ister istemez kanlı bir mücadeleye sokuyordu. Dağın yamacında 3 kişi kaplumbağa gibi ilerlemeye çalışıyordu, dizlerine kadar kara batmışlardı, bu üç adam elektrik onarım arıza ekibiydi, adamlardan biri çok öndeydi, yumuşak ve derin karda ilerlemekten nefes nefese kalmışlard

[DEVAMI]

 

 


 

 




Arama Motoru


• İzEdebiyat > Roman > Karakterler Üzerine
 Jane Eyre: Rochester  (Mahmut AKAR)

Jane Eyre, yaygın olarak, kolonyal ve postkolonyal açıdan romanın ana karakteri Jane Eyre’in özgürlük mücadelesi, ve o dönemin erkek hegemonyası altındaki toplumda bir kadının, tüm gücüyle erkeklere karşı mücadelesi bağlamında ele alınır ve bu kavramlar çerçevesinde irdelenir. Bunun yanı sıra Jane Eyre’in kimlik karmaşası ve kimlik arayışı da bu romanın önemli noktaları arasındadır.
 Sarı Bank - Hayat  (Necat Dilaver)

Romanın fikri alt yapısını Nietzcshe'nin oluşturduğunu söyleyebilirim. Gerek Nietzsche'nin hayatının gerekse fikirlerinin bu romanda oldukça etkili olduğunu belirtmeliyim. Nietzcshe'nin çoğunlukça ve çokça yanlış anlaşıldığından eminim... Sonrasız dönüş ve üst insan kavramları, biraz gizli de olsa romanın zeminini oluşturuyor. Ayrıca varoluşçu sorunlar olan: ölüm, intihar ve önemli olanın o 'an' olduğu fikri, zeminin bir üst katını oluşturuyor. En üstte ise gündelik hayatın uyuşturuculuğu ve devamlılığı var...
 Paşazade…1.  (Kemal Yavuz Paracıkoğlu)

Sübyanlar Yetiştirme Yurdu iki katlı, eski, büyük bir taş binaydı. Yurdun büyük avlusu cezaevlerini çağrıştıran büyük, parmaklıklı bir demir kapıdan şehrin en işlek ana caddesine açılmaktaydı. Ana girişi cadde tarafında bulunan ve yeni, betonarme bir bina olan müdür lojmanından avluya küçük bir arka kapıyla gelinebiliyordu.
 Molla Hatice - 1  (Cabal Babil)

İstanbul a gelin gidiyorsun dendiğinde çokta şaşırmamıştı, 30 lu yaşlarını yaşıyordu, gitmek de istiyordu içten içe, belkide bu bir kaçıştı, yaşadığı köyün en sevilen ve en ağırbaşlı kadınıydı, bu nedenle Hatice adının başına molla lakabını almıştı. Hiç tarla sürmemiş, hiç odun kesmemişti dağdan, elleri hamur kokmazdı farklı olduğunu çocukluğundan beri bilirlerdi, haksızlığa tahammülü olmaz, erkek çocuklar dahil hemen haklardı, köy düğünlerinde atıyla en önde giden hakçı denilen atlı o olurdu çevre kasabalar dahil her zaman en iyi ve en güzel at onundu, bembeyaz ve davulun her vuruşunda davula ayak uydurarak yürüyen molla haticenin atı.
 Terapistin Olmadığı Yerde VII  (Muna Genç)

Bir şeyler yaparken, başarılı bulundun başkalarınca, eğrisiyle doğrusuyla yol aldın, gerçeğe yaklaştığını hissettin. Bu muymuş, dedin sonra. Birini mi kaybetmek üzereydin, Tanrı sakladı sizi? ya da başına bir şey geldi diye çok korkuttun herkesi…
 Dörtlenme  (Nezihe Ecevit)

Biz her şeyi biliyorduk. Biz; Suğla, Atra, Toran ve ben Han . Zamanın başında vardık; öncesinde de, sonrasında da. Her şeyi bilenin tek bir eylemi vardır: Susmak Sustuk ve OLduk.
 Kızımı Ben Oğlumu Sen Öldürdün - 2. Bölüm  (pınar)

ailenin ilk nesili karakterlerini ortaya koymaya başlamış, gelecek yıllar için ekime başlamışlardır. herkes ektiğini biçeceğinden habersizdir.
 Bir Buruk Gençlik Hikayesi - 1  (Canay Gümüşlü Safi)

İşte böyle, sıkı aile ilişkileriyle kurulmuş, kurumsallaştırmaya çalıştığımız büyük bir aile şirketinin Genel Müdürü olarak çalışan, boşanmış iki çocuklu dul bir adamım altı üstü. Dışarıdan bakıldığında hayatım sıradan gibi görünse de, mutlaka kendimi heyecanlandıracak işler çıkarttığım için, kendimce diyebilirim ki, bir günüm bir günüme uymuyor. Bazen bir hayırsever topluluğa karışıyor, gece gündüz yardım organizasyonlarına katılıyorum cemiyette. Bazen de benim en büyük düşkünlüklerimden biri olan motorumla, bizim motor kulübünün grup gezilerine katılıyor, Türkiye’yi, ya da yabancı bir ülkeyi karış karış gezebiliyorum.
 Evet Sende Haklısın Jale!.. (Bölüm 4)  (erdal divriklioğlu)

Bazı insanlar, özellikle yalnızlığa mahkum olanlar için kronik bir yaşama biçimiydi bu.Jale yalnız bir kadındı. Annesini kaybetdikten sonra daha da yalnızlaştı.Hayatına anlam katacak çok az kişi ile gel gitler yaşamıştı.Bu yüzden deli doluydu.Bu yüzden hayata şaka gibi bakıyordu.Şaka gibi yaşanan hayatın gün gelipte ciddileşeceğini bir kaç kez tanık olmuştu.
10 
 Şans ve Dans (Sekizinci Bölüm)  (Oğuz Tepe)

Yazdığım ilk romandır.
11 
 İçinden Uçurum Geçen Cümleler  (Emine Özoğul)

Bu yalnızca bir his.Bazen umuda yer yoKtur
12 
 Terapistin Olmadığı Yerde  (Muna Genç)

Sabahları yorgun ve mutsuz uyanmanıza, günlük birikimler içinde neye dayandığınızı kelimeye bile dökemiyor olmanıza, sadece gitmeye odaklansanız bile bir köşe bulup kıvrılmanıza inat! Sizde oluşan, ama size ait olmayana inat...
13 
 Ormon'da Bir Sonbahar  (Sinan Yıldırım)

Çok eskilerde, uçsuz bucaksız Ormon ülkesinin başkenti olan Şalimar'da kral Hermentos bütün halkını bir araya toplayıp uzun bir konuşma yapmaya başlamış;
14 
 Concordium  (Vera WS)

Harflerin karakterleri vardır. İnkar etmeyin.
15 
 Molla Hatice - 2  (Cabal Babil)

Mutfakta bir süre daha kaldı, İstanbul a tekrar gelme kararını nasıl aldığını düşündü, kasabanın en büyük konağı nın alt kat penceresinden bakarken su dolduran iki kadının birbirlerine İstanbul dan Şakir beyin Hatice hanımı istediğini Hatice hanımın Şakir beyin yüzüne bile bakmayacağını konuştuklarını duymuştu, düşündü, bu konuşmaları, içeri girip abisi katip Ahmet efendiye, abi ben çeşme başlarında konuşulacak kadınmıyım. İstanbul a gidiyorum, Şakir beyin teklifini kabul ettim dedikten sonra hızla odadan çıkışını hatırladı. Artık İstanbul daydı ikinci kez. Biliyordu dönemezdi artık abisinin yanına ve konağa
16 
 Karanlık - 2. Bölüm  (Ramazan Gökner)

Eve geldiğimde saat gece 11 ‘e yaklaşıyordu. Cengiz’le biraz dolaşmış,belki de kendimce İstanbul’a veda etmiştim.Kimseye bir şey söylemeden böylece çekip gitmek biraz zor geliyordu,ama başka çarem de yoktu. Ne olacağını,yarın nelerle karşılaşacağımı bilmiyordum,kafamı kurcalayan onlarca soru içerisinde saatimi gece 3’e kurup yattım...
17 
 Şans ve Dans (Altıncı Bölüm)  (Oğuz Tepe)

Yazdığım ilk romandır.
18 
 Şans ve Dans (Dokuzuncu Bölüm)  (Oğuz Tepe)

Yazdığım ilk romandır.
19 
 Şans ve Dans (Onbirinci Bölüm)  (Oğuz Tepe)

Yazdığım ilk romandır.
20 
 Şans ve Dans (İkinci Bölüm)  (Oğuz Tepe)

Yazdığım ilk romanım.




son eklenenler
Paşazade…1.
Kemal Yavuz Paracıkoğlu
Öykü > Gülmece (Mizah)
Şans ve Dans (Onbirinci Bölüm)
Oğuz Tepe
Roman > Karakterler Üzerine
Şans ve Dans (Onuncu Bölüm)
Oğuz Tepe
Roman > Karakterler Üzerine
Şans ve Dans (Dokuzuncu Bölüm)
Oğuz Tepe
Roman > Karakterler Üzerine
Şans ve Dans (Sekizinci Bölüm)
Oğuz Tepe
Roman > Karakterler Üzerine
Şans ve Dans (Yedinci Bölüm)
Oğuz Tepe
Roman > Karakterler Üzerine
Şans ve Dans (Altıncı Bölüm)
Oğuz Tepe
Roman > Karakterler Üzerine
Şans ve Dans (Dördüncü Bölüm)
Oğuz Tepe
Roman > Karakterler Üzerine
Şans ve Dans (Üçüncü Bölüm)
Oğuz Tepe
Roman > Karakterler Üzerine
Şans ve Dans (İkinci Bölüm)
Oğuz Tepe
Roman > Karakterler Üzerine
Şans ve Dans
Oğuz Tepe
Roman > Karakterler Üzerine
Küçüksün Sen!
Çağlar Karataş
Roman > Karakterler Üzerine
Concordium
Vera WS
Roman > Karakterler Üzerine
Ormon'da Bir Sonbahar
Sinan Yıldırım
Roman > Karakterler Üzerine

 


 


Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2025 | © , 2025
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.