..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"İçtenlik bütün dehanın kaynağıdır." -Boerne
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Aşk ve Romantizm > Bulut




27 Ağustos 2010
Bir Kuş Olsam  
Bulut
Siz hiç çaresiz kaldınız da olmayacak birşeye sarıldını mı, işte öyle bir öykü.


:BAAH:
Siz hiç kuş olmayı düşündünüz mü? Benim bugünlerde en çok istediğim şey bir kuş olmak. Ama öyle muhabbet kuşu filan gibi değil, bir kafeste. Türküdeki gibi Ağrı Dağı’nın eteğinde güvercin de olmak da istemiyorum. Şöyle uzun metrajlı uçabilecek türden olmam lazım. Çünkü işim zor. Çok mesafe kat etmem gerekli onu bulmaya. Kolay mı bütün Dünya’yı didik didik edeceğim. Dayanıklı da olmalıyım, çok farklı iklimlerde, coğrafyalarda dolaşmam gerekebilir.
Ah nasıl bulurum onu? Bu yerleşik hayattan nasıl geçerim göçer hayata, ne yer ne içerim, kuş olmak zor zanaat. Her şeyi göze alıyorum. Ne yapıyor? Mutlu mu? Kimlerle dolaşıyor görmem lazım. Bu özlemi azaltmak ve kalp ağrısını biraz olsun dindirmem lazım.. Yeni bir hayat tarzı bulmaya gittiğini söylerken ne kadar da mutluydu. Böyle giden birine gitme denilir mi? Ben de diyemedim işte. Hiçbir hakkımda yoktu zaten bunu demeye. Birini sadece seviyor olmak böyle bir hak tanımıyor kimseye.
İletişim çağında derdin ne kuş olmayı istiyorsun diye soracaksınız bana biliyorum. Hele yeni yetme olanlarınız, anında Dünya’nın bir ucundan haber alabilenlerden olanlarınız nasılda gülüyordur bana içten içe. Aslında bakmayın böyle dediğime ben de yaptım o sizin bildiklerinizi. Mailler attım, cevap gelmedi. Feysbuklardan takip ettim, her şey limitli kaldı. Zaten gelen cevaplar, yazılanlar ve söylenenler doğru da olmayabilirdi. İnanmazdım bunlara da, gözlerimle görmem gerekiyor her şeyi.. Bu yüzden de kuş olmaktan başka çarem kalmadı.
Bundan sonraki tek çözümüm kuş olmak. Kulağa ne kadar garip geliyor değil mi? Bir çocuk gibi bu saf çareden başka bir şey gelmiyor aklıma. İş yapıyorum, dolaşıyorum, insanlarla konuşuyor, gülüyorum, acıkıyorum, yemek yiyorum, uyuyor, kalkıyorum. Unutamıyorum onu. Hiç bir şey kuş olma hissimi dizginleyemiyor.
Haydi, işte kanatların uç bakalım deseniz hemen başlarım uçmaya. Dağlar, tepeler, şehirler, denizler aşarım, bulurum onu bir yerlerde. Konarım onun beni göremeyeceği bir yere başlarım gözlemlemeye. Ne kadar saçmalıyorum zaten bir kuş değil miydim? Nerden tanıyacak beni. Olsun zaten hepsi saçma değil mi bu yazdıklarımın? Eğer mutsuzsa alırdım kanatlarımın arasına, uçardım geriye mutluluk diyarına., peki ya mutluysa? Geri dönerdim kanadı kırılmış bir kuş olarak hayat tarzını hiçbir zaman değiştiremeyeceğim koskoca memleketime.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın aşk ve romantizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Küpemin Eşini Kaybettim

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bok Böceği ile Uğur Böceği
İki Öğretmen
Bez Bebek
Nereye Göndersem Ben Sizi
Olaya Farklı Bakış
Aşk Bu Mu Acaba?

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İçimdekilerle Hesaplaşmalar Bitmemiş [Deneme]
İçimdekilerle Hesaplaşma [Deneme]


Bulut kimdir?

Toplumun gözünde başarılı bir insanım, bence değil. Başarıdan ne anladığınıza bağlı bu. Bunun yanısıra temel özelliklerim Komiğim, içliyim, merhametliyim, inatcıyım.

Etkilendiği Yazarlar:
Ben okuduğum çoğu yazardan etkilendim, Ama etkilenmediklerim de oldu. Tolstoy, John Fowles, Yaşar Kemal'i çok severim.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Bulut, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.