..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile mesela zeytin dikeceksin. -Nâzım Hikmet
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > çiğdem taş




27 Mart 2011
Sofia'ya Mektuplar 127  
yoktan aşk yapan kadın

çiğdem taş


Ahmet, aşkın hala var olduğunun en büyük kanıtı varlığın. yoktan aşk yapan kadın diyorlar bana. o anlardan birinde kendimi dünyanın en utanmaz kadını ilan ettim. başka bir kadına ait adama aşığım. ve sanırım bu benim kaderim Ahmet.


:BAHI:
kalbim biraz çarpınca, utanıp babamın arkasına saklanıyorum hala… bakma yaşıma, ben hala babamın küçük kızıyım. hala beni şefkatle sevecek bir adamın olmadığına inanıyorum. ve hala Ahmeti sevdiğimi söylüyorum. ‘Ahmet bu ülkeden gitti, Ahmet seni sevdiği yalanını çoktan unuttu, Ahmet başka bir kadını seviyor’ diyorlar. susuyorum. diliniz kopsun. Ahmet’i anan, öpen diliniz kopsun. Ona kötü söyleyen dilim kopsun.

Ahmet, aşkın hala var olduğunun en büyük kanıtı varlığın. yoktan aşk yapan kadın diyorlar bana. o anlardan birinde kendimi dünyanın en utanmaz kadını ilan ettim. başka bir kadına ait adama aşığım. ve sanırım bu benim kaderim Ahmet. eğer bir ah, dua ettiysen bana tutmuş olmalı. yaraları olan adamları sevme girişiminde bulundum senden sonra… bu tabir çirkin olur sen hep vardın. yani anlyacağın biçimde hep yara bandı oldum başkalarına. yaralarını tutmaya çalıştım. onlarsa beni söküp attılar. zorlama sevdiler. kendilerini beni sevmediklerine inandırmak için orospulaştıdılar. orospuda oldum Ahmet!!! unutamadıkları bir kadının anısıyla oturup içmek isterdim onlarla. izin vermediler. halbuki beni bilirsin. ben sadece sevmek isterim. başka da bir şey istemem. beceremediler Ahmet. bana dokununcaya kadar sevdikleri kadını unuttukları yalanını bile söylediler. Ahmet ben onları severken seni de hala sevdiğimi hiç inkar etmedim!!! Tövbesi geçmez. benden hala nefret ediyorsun biliyorum. ben seni severken gittim. seni severken giden ayaklarım kopsun. insan severken gider mi deme Ahmet utanıyorum yerin dibine giriyorum. ciğerlerim hala geçmedi. ve ben ne zaman birini sevsem Ahmet alıp onu ciğerlerime oturtuyorum. o kadar canım yanıyor ki. kimi sevip sevmediğimi nefes alamazsam anlıyorum. adresini yazmışsın bir internet sayfasında. evet Ahmet seni hala google da arıyorum. sana mektuplar yazıp gönderiyorum. ama hiç birine cevap vermiyorsun. verme Ahmet.

yoruldum ve senin gibi yapacağım. bir adamın elinden tutup gezdireceğim. seni seviyorum, aşkım, canım, bitanem diyeceğim. soru sormayacağım. beni aramazsa ben arayıp ona söveceğim. karşısında ‘beni sevmiyorsun artık beni sevmiyorsun’ diye ayaklarımı yere vura vura ağlayacağım. kolundayken ise sürekli gülümseyeceğim. bütün dost ve akrablarıyla tanışıp vıcık vıcık yapmacık bir hal alacağım. yani demem o ki seni sevdiğim gibi sevmeyeceğim Ahmet anlıyor musun?

Hoş sen de dahil beni kimse anlamadı Ahmet. Sayenizde artık merdivenlere inanıyorum. ve olduğum basamaktan kendimi en dibe fırlatıyorum Ahmet. senin yanına. yukarda biriktirdiğim dostlara sırtımı dönerek. yüzüm yere, kafam ağır taşlara yakın.

27.03.2011
Çiğdem Taş



“İyi ve şefkatli biriydim ben, ama herkes beni kendisi için seviyordu, hiç kimse hiç bir zaman acımadı bana, hakkımda bir şeyler öğrenmek istemedi. Ne annem, ne kız kardeşim ne kocam, ne de köpeğim.”

Elsa Triolet



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
En Son Kendine Varanın Götü Boklu.
Annesini Öldüren Çocukları Asla Affetmeyeceğim
Masumsunuz Bayan
Kalple Gerçekleştirilen Her Eylem Kendini Tüketir

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hasankeyf Gibiydi Aklım Başka Bir Aklım Yoktu
Ben Kavun Likörü Kokacağım ve Her Fırsatta Seni Göt Edeceğim
Adım Hüzün Bir Demlik Şarap'a Denk
Ben Seni Ana Avrat Dümdüz Sevdim
Efsaneye Göre Beynine Bir Zar Dikildi ve Ben Onu Deldim. Zeus Kesinlikle Böyle Olmasını İsterdi.
Sensizliğin Güncesi
Beni Öp Yere Tükür!
Hani Herkez Ben Gibi Olsaydı
Egolarınızın Renkleri
Birbirini Çeken Zıt Kutuplar

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Mutlu Musun? Ben Mutluyum [Şiir]
Severdim Kırmızıyı Dudaklarım Öldürülmeden Önce [Şiir]
Rüyasın Sen Aşk Değil [Şiir]
Siyah [Şiir]
Ben Seni Sevdim [Şiir]
03: 21 [Şiir]
Yüzümde Meleklerin Derin Parmak İzleri [Şiir]
Adam Oldun Mu Sevgilim? [Şiir]
Hayatımdaki İnsanlara [Şiir]
Ne Kadar da Kadınmışım [Şiir]


çiğdem taş kimdir?

Yazdıklarım kadarım ötem yok. .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © çiğdem taş , 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.