Yaşam ciddi, sanat neşelidir. -Schiller |
|
||||||||||
|
Neden yararlanmasın ki. Şüpheler içinde, boğazına ilmek geçirilmez sanığın, sanma hakkınız var. Aslında her dileyen dilediği gibi düşünebilir. Kalkıp da beyninden ne geçiyor, düşünmek kimyasal bir olay mı yoksa fiziksel bir olay mı, diye tartışmanın anlamı yok. Bu nokta kimseyi ilgilendirmez. (konumuz itibarı ile, ayrıntıya da girmiyoruz) Her ne kadar maktule tecavüz edildiğine dair bir bulgu yoksa da, bu durum tecavüz edilmediğini kanıtlamaz. Bundan şöyle bir sonuç çıkar... ya bu adamlar hukuk bilmiyor, ya da dalgınlıktan bir hal oluyorlar. Ortada kelle var. Dalgın dalgın yapılacak iş değil bu. 10 Haziran 200l tarihli Hürriyet Gazetesinin 16. sayfasında, küçük bir haber... “Hollanda’da savcının itirafı”... Savcı aslında cinayetle suçladığı kişinin masum olduğunu biliyormuş. Kamuoyundan gelen baskılar sonucu, bile bile, cinayet zanlısı kişi hakkında tutuklama kararı çıkartmış... Bunu itiraf ediyor.( Zaman mahkemesi bazılarını öyle çarpacak ki... kendileri de anlayamayacak neden çarpıldıklarını) Böyle bir davranış Hollanda’da oluyorsa, yani insan hakları kahramanları bunu yapıyorsa, bizde neden olmasın. Bile bile adam ipe gönderilir mi.. Neden gönderilmesin ki elin oğlu. Kimsenin kendi canı acımaz. Asılacak kişi de oğlu ya da kızı değil.. Ne gerek var avukat bey başkaca delil araştırmaya... Zaten sanık suçunu itiraf etimiş diyen yargıç, yeri geldiğinde bu gen kardeşinizden daha iyi hukuk bildiğini bile iddia eder. Ortalama vatandaş da öyle sanır.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Odabaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |