Yazar yazı yazmayı başka insanlara göre daha zor yapan insandır. -Thomas Mann |
|
||||||||||
|
Mutluluğunun, keyfinin, sevincinin en güzel anını yaşarken elinden şekeri alınan küçük bir çocuk gibiydi o an. Hayal kırıklığı, şaşkınlık, kırgınlık, üzüntü... Kendinin bile bilmediği duygularla küçücük kalbinin acıması gibi... Küçücük bedeninden kat be kat büyük adamların canını yakmasını anlamıyor gibi, dudakları girip çıkarken küçücük yüzünden o güzelim gözlerinden incecik gözyaşları süzülüyordu sanki. Öyle düşündü, öyle sandı... Çünkü insanlar canını öyle acıtmıştı, kendini küçücük bir çocuk onlarıysa acımasız amcalar sanmasını düşündürecek kadar kanatmışlardı onu... Kapıları suratına çarpılan zavallı insanların incinmişliğini taşıyordu içinde, ağır ağır uzaklaşırken oradan karşısına geçip onu aşşağılayarak adamlık taslayanlara duyduğu öfkeyi ama susması gerektiğinin verdiği adi sabırsızlığı hissediyordu damarlarında... Merhamet dolu ruhuna, iyilikle kuşattığı dünyasına verilen hasarı kabullenemiyordu o yüzden. Sersemce inanmıştı o çünkü, bu kadar kahpe olabileceğini bilmiyordu inanışların, güvenmenin, hayallerin. Küfürlerin bile anlamlanmaya tenezzül etmediği adiliklere karşı durmaya gücü yoktu bu yüzden. Gücü sessizliğindendi, gün gelip de konuşacağı çok şey olacağından... Biraz daha dayan dedi kendine bu yüzden, dayan ve bekle... Elinden şekerinin alınmadığı, kapıların yüzüne çarpılmadığı, adamdan adamların olduğu, namuslu inanmaların ve güvenmelerin yaşandığı, avazı n çıktığı kadar bağırdığın ve sayfalarca,satırlarca,haykırırcasına yazdığın cümlelerinin olduğu bir dünya olacak... O gün sen gerçeğini yaşadığında, sahte dünyasında pisliğinde boğulanlara söyleyecek çok şeyin olacak...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Burcu Özdamar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |