Prensiplerden hoşlanmam. Önyargıları yeğlerim. Daha içtenler. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Sizlerin yapacağı yanlışlar saf Müslümanların yani mütedeyyin insanların hanesine yazılacaktır. Dünün kaşarları türbanlı genç kızlarımıza öcü derken, yapacağınız yanlışlar bugünkü türbanlı genç kızlarımıza yeni yaftalar söylenmesine sebep olacaktır. Sizlerin bu vatana kazandıracağınız her değer bu ülke insanının kendini daha değerli hissetmesine vesile olacaktır. Üzerinize düşen görev mühim ve zordur. Alnınızdan boşalacak her ter, bu ülkeye tertemiz yüzler kazandıracaktır. Keza bu ülkenin insanı vasattır. Sizlerin ortalamayı yükseltmenizdeki başarısızlığınız bu ülkeyi daha çirkef bir hale getirecektir. Sizin şu an ki sevenleriniz makam ve mevki hırsıyla sevmektedir. Bu kişilerin sevgisi sizleri aldatmasın. Önemli olan gelecek kuşakların sizler hakkındaki düşünceleri olacaktır. Zira gelecek kuşakların sizinle menfaat yönünden hiçbir ilgisi olmayacaktır. Sizin her kalem oynatışınız, bu ülkenin alın yazısını ortaya koyacaktır. Bir cümle bir vatandaş olarak benim başbakanım olmanızdan öte size bir yakınlığım yoktur. Zaten size yakın olanların da bana tahammülü yoktur. Çünkü onlar ego cehenneminde olduklarından, alçak gönüllü insanların cennet gülüşlerine tahammül edemezler. Bu yüzden size de erişmeme izin vermezler. Size yakın olanların isimlerinin İbrahim olmasına aldanmayınız. Onların yaptığı iş Nemrut’a odun taşımaktır. Sakın onlara inanmayınız. Siz ki şu an memleketin başındasınız, öyleyse bu ülkenin başında taç olun. Bu millet uzun yıllardır zillet ve sefalet içindedir. Bu millet dünya mahallesinin en gerisindedir. Öyleyse bu zilletten milleti uyandırın. Yoksa ölüm uykusuna yatacaktır. Etrafınız kalın kumaşlarla örtülü olsa da, bu milletin gözyaşlarını sildiği mendili unutmayınız. Lütfen sizi sevenleri mahcup etmeyiniz. Ben ki size ilk oy verenlerdenim. O vakitlerde size oy verdiğim için beni linç edenler, şimdi sizin kadrolarınızda caka satmaktadır. Hiç şüphe yok ki, bu ülke böyle enteresan tipler çok görmüştür. Bu ülkenin profil verenlere değil, emek verenlere ihtiyacı vardır. Ne olursunuz, bu ülkenin ekmeğiyle oynayanlarına izin vermeyin. Beni gecenin bir vakti rüyadan uyandıran bu sözlere uykulu gözlerle bakmayın. Sizin rüya gördüğünüz saatler çoğaldıkça, bu ülke uykudan hiç uyanamayacaktır. Ne olursunuz bu ülkeyi uyutanlara müsaade etmeyin. Sizin kendinize olan saygınlığınızla bu ülke saygınlık kazanacaktır. Çünkü bu ülkenin zavallı insanlarına çaresizlikten başka bir şey verilmediğini bilirsiniz. Çareyi sizde arayanlara zavallılığını bir daha hissettirmeyin. Sayın Başbakanım……
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |