..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir önyargıyı yok etmek, atomu parçalamaktan daha zordur. -Einstein
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Türkiye > osman demircan




9 Ocak 2015
Üreyin  
osman demircan
Gittikçe yaşlanıyormuşuz. Türkiye'nin gençlere ihtiyacı varmış. Üreyene para verilecekmiş. Üreyin. Üreme kapasitesi olanlara saygı duyun. Ortalama sıcaklığı iyi tutun ki üremede bir sıkıntı olmasın. Hatta sıcak bölgelere, sıcak kumsallara yollayın. Otel parasını verin. Tek gezene hemen bir eş bulun, çiftleştirin. Hatta arpa yulaf ezmesi verin. Yuvalar yavru dolsun, yavrular kuzu kuzu okula gitsin. Hatta faceden partner bulmayı kolaylaştırın. Arkadaş listelerini kabartın.


:AJHC:
Gittikçe yaşlanıyormuşuz. Türkiye'nin gençlere ihtiyacı varmış. Üreyene para verilecekmiş. Üreyin. Üreme kapasitesi olanlara saygı duyun. Ortalama sıcaklığı iyi tutun ki üremede bir sıkıntı olmasın. Hatta sıcak bölgelere, sıcak kumsallara yollayın. Otel parasını verin. Tek gezene hemen bir eş bulun, çiftleştirin. Hatta arpa yulaf ezmesi verin. Yuvalar yavru dolsun, yavrular kuzu kuzu okula gitsin. Hatta faceden partner bulmayı kolaylaştırın. Arkadaş listelerini kabartın. Hatta listelere şöyle boylu poslu, tosun gibi olanlardan bolca koyun. Kadınlar çok uğraşmasın. Sonra şehirlerde çayır çimenleri çoğaltın. Yayın çiftleri buralara. Parklarda bahçelerde yataklar, odalar olsun. Zorluk çekmesin üremek isteyenler. İki gönül bir olunca samanlık seyran olur. Verin samanlıkları üremek isteyenlere. En verimli üreme nasıl yapılır dersi verin. Bu zekayla, bu akılla pek iyi sonuçlar alınır emin olun. Üreyin. Türkiye yaşlanıyormuş. Gelinlerin boynuna altın zincirler takın. Partnerine bağlansın kadınlar. Erkek çocuk olmuyorsa üremeye devam edin. Kızların sayısı artsın. Gençler artsın. Üreyin. Su bedava, hava bedava, sokaklarda yürümek bedava. Nasıl olsa belediyeler kaldırımlara yatırım peşinde. Sizler de bu yatırımlardan yararlanın. Üreyin.
Patates pişirmeyi yemek sayanlar yüzünden damağımızın tadı kaçtı. Artık herkes kendini simit sarayı sanmaya başladı. Üreyin. Kendini simit sarayı sananlar artsın. Üretimimiz artsın.
Üreyin. Yavrunuz olsun. Her yavru kaba hesapla otuz beş bin lira borçla doğuyor. Sizin de yavrunuz borçlu doğsun. Sonra siz de yavrunuzun borcunu ödemeye başlayın. Ödemeyi bitirememişseniz eğer yavrunuz bir işe girebilmişse o ödesin. Hatta çalışsın telefon dolandırıcılarına, uyuşturucu mafyasına, yiyene, içene, çalana, çırpana da ödesin. Doktora, avukata, öğretmene, dilenciye vermeye devam etsin.
Her yavru bir sermayedir. Zenginin, hortumcunun, parti başkanının, müdürün, patronun sermayesi olsun. Siz de dünyaya getirdiklerinizle gurur duyun. Onlar ise sizinle alay etsin. Avam desin, bitli desin, cahil desin, göbeğini kaşıyan desin, bidon baş desin.
Onlar da kendilerini simit sarayı sanarak gezsin tozsun.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın türkiye kümesinde bulunan diğer yazıları...
Türklere Mektup
Sayın Başbakanım
Pkk
Değer Yargın Varsa Değerlisin
Kim Kurtaracak Türkiye'yi?
Aç Kalırım Terlik Yerim
Türkiye'de Sanat Anlayışı
Kestim Bütün Zincirlerin Damarlarını
Tekrar ve Terör
Özgürlük Nedir?

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sevgili Seninle Sevişmek Ne Güzel
Varlığım Bir Okyanus
Şimdi Sen Sus, İnsanlar Sussun
Yüreğimi Korkak Büyütmedim
Beylik Laflar Etmekle Olmuyor Dostum
Ah Angelina
Sen Benim En Büyük Hatamsın
Frezya
Çam Ormanı
Ey Sevgili Senin Aradığın Benim

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
En Ateşli Anımda Gel Yanıma [Şiir]
Öperek Beni Öldür [Şiir]
Cayır Cayır [Şiir]
Kar Yangınları [Şiir]
Söyle Neden Konuşmuyorsun [Şiir]
Kefenden Çiçekli Elbise [Şiir]
Gözlerim Kan Davalıdır Her Geceye [Şiir]
Martı Beyazı [Şiir]
Gül Şarabı [Şiir]
Varlığın Sevda Yokluğun Fırtına [Şiir]


osman demircan kimdir?

Yüreğimin ve beynimin tavanında buluyorum, tozlu mısraları. Aklım bir çatı katı. Gözlerim yıldızlarla dolduğunda, bakışlarımın ışıltısı vurur satırlara. İşte o zaman, şiirler bir Samanyolu olur. Mehtaplı gecelerimi vururum gözyaşlarımla biriktirdiğim göllere. Her mısra bir dal gibi düşer, şiir denizlerine. Kızıl bir duyguya boğulurum o an. Akarım ellerinize.

Etkilendiği Yazarlar:
Herkes


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.