..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
İnsanlığın hangi filizi köreltilmek istenmişse, tersine o filiz daha gür büyümüştür. -Freud
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Türkiye > osman demircan




26 Kasım 2009
Pkk  
osman demircan
PKK bir holding gibi çalışıyor. Parayı uyuşturucudan, kara paradan ve haraçtan kazanıyor. PKK Avrupa'da iş adamlarından haraç keserken, İngiliz istihbaratı, Alman istihbaratı neden bir şey demiyor? Demek ki milyarlarca dolarlık bu gelirden Avrupa devletleri de pay alıyor. Bu yüzden Avrupa PKK'dan desteğini çekmiyor.


:AIAJ:
PKK bir holding gibi çalışıyor. Parayı uyuşturucudan, kara paradan ve haraçtan kazanıyor. PKK Avrupa'da iş adamlarından haraç keserken, İngiliz istihbaratı, Alman istihbaratı neden bir şey demiyor? Demek ki milyarlarca dolarlık bu gelirden Avrupa devletleri de pay alıyor. Bu yüzden Avrupa PKK'dan desteğini çekmiyor. Hal böyle iken demokratik açılım var diye PKK uyuşturucu gelirinden vazgeçer mi? Avrupa ülkeleri PKK'yı desteklemeyı bırakır mı? Hayır ortada bu kadar para varken ve aynı zamanda PKK'nın uyuşturucu gelirinden hem ülke içinden hem ülke dışından pay alan varken sizce PKK tarihe karışır mı? Öyleyse nedir bu demokratik açılımın anlamı? Anlamı şu: Kuzey Irak'ta resmen Kürt devleti kuruldu. Başkenti de Erbil oldu. Bu devletin büyümesi için güçlenmesi için Türkiye'ye ihtiyaç var. Yani Türkiye'nin ana kucağında beslenip büyüyecek bu devlet. Buna kim engel olabilir? Tabi ki PKK...Her gün PKK'dan dolayı yeni kurulan Kürt devletinin bombalanması hem Barzani'nin hem de batılı güçlerin işlerine gelmez. Böyle bir durum söz konusu olursa, kuzey Irak savaş alanı olur. Ordusu olmayan, silahı olmayan bir devlet yıkılmaya mahkumdur. Kuzey Irak'ta kurulan devletin daha büyümeden yok olmasını İsrail ve batılı güçler tabi ki istemez. Hal böyle iken Türkiye'de kimse kahramanlığa soyunmasın. PKK'nın bitmesini öncelikle ABD ve Avrupa istiyor. Peki bitecek mi? Tabi ki hayır...Sadece silah bırakacak. Türkiye'nin içinde bir ur gibi durmaya devam edecek. Türkiye'nin şu an ki konjonktürde parçalanması söz konusu gözükmüyor. Çünkü Türkiye'nin parçalanması demek şu an ki planları alt üst eder. Düşünülen bu değildi. Asıl düşünülen İran'ı parçalamaktı. Fakat İran çetin ceviz çıkınca bütün planlar yerle bir oldu. İran parçalanıp bölünemediği için Türkiye'yi bölme planları da suya düştü. Durum değişmeyince Türkiye'nin bölünmemesine karar verildi. Çünkü Türkiye bölünürse İran Ortadoğu'nun en güçlü devleti olacak ve kuzey Irak'taki devleti tehdit edecek. Bu batılı güçlerin ve İsrail'in işine gelmiyor. Bir de İran nükleer bomba yaparsa artık ne Türkiye bölünür ne de İran. Çünkü Türkiye'nin kaderi İran'a bağlı. ABD, AB ve İsrail Türkiye'nin asla iyiliği düşünmezler. Çünkü Türkiye büyük bir ülke. Kim ne derse desin bu ülkeler demokrasi peşinde insan hakları peşinde koşan ülkeler değillerdir. Bu ülke askerleri Müslüman erkekler uyurken Irak'ta, Filistin'de, Bosna Hersek'de Müslüman kadınlara tecavüz etmiş insanlardır. Bunlar ırz düşmanı devletlerdir. Elin garibanının cebindeki parayı sömürmeye çalışan devletlerdir.
Atatürk'ün bir sözü var:" Biz bize benzeriz." diye. Biz ne Avrupalıyız ne Amerilayız. Biz Anadoluluyuz. Kurtuluş Savaşı yıllarında doğru dürüst ordumuz ve silahımız yokken güçlü devletleri çeşitli manevralarla birbirilerine düşürerek bu ülkeyi kurduk. Kurtuluş Savaşı zekayla kazanılmış bir savaştır. Kimse bizi aptal yerine koymasın.
PKK Marksist-Leninist bir oluşumdur. Hiçbir zaman Kürt halkını temsil edemez. Aldığı o altıda bir oranındaki oy tam sahih, gerçek bir oran asla değildir. Çoğu küskünler ( PAPAZA KÜSÜP ORUCUNU YİYEN BEKTAŞİ GİBİ ) oylarını oraya kerhen atarlar. PKK nin ne olduğu alenen bilmeyen mi var? Asla ve asla PKK Kürt halkını temsil edemez ve de edemeyecektir. PKK kominist bir ekoldür. Kürt halkı Müslümandır ve de Müslüman olarak kalacaktır. PKK bunu istemese de....!
PKK Müslüman bir ülkede yaşamaktansa, doğuda Marksist-Leninist bir Kürt devletinde yaşamak istiyorum diyenlerin kurup desteklediği bir örgüttür. Hiç şüphe yok ki PKK'yı destekleyenler arasında dinsiz ateist Türkler de vardır ve bunlar ülke içinde söz sahibi kimselerdir. Yaptıkları iş ; "PKK" ve "Kürt" kelimelerini sürekli yan yana kullanmak hatta bunları özdeşleştirmeye çalışmaktır.
Yani Kürtlerle ilgili herhangi bir konu olduğunda hemen mevzuyu PKK ile ilintilendirmek, PKK'dan söz ederken de bu terör örgütünün sanki bütün Kürtlere hitap ettiğini öne sürmek. Amaç Kürtleri dinsizleştirmek ve Türkiye'nin doğusunu ateistleştirmek. Böylece Türkiye'de laikliği güvence altına almak.

.Eleştiriler & Yorumlar

:: bîji pkk
Gönderen: emrah daşdemir / , Türkiye
5 Ağustos 2011
PKKNİN UYUŞTURUCUDAN HARAÇTAN GEÇİNDİĞİNİ SÖYLEYECEK KANITIN NEDİR PEKİ; HAYATINDA HİÇ ABD YE GİTMEMİŞ ORADA HESABI BULUNMAYAN KARAYILAN'IN DURAN'IN ÖCALAN'IN HESAPLARINA EL KONULMASI DONDURULMASI UYUŞTURUCU TÜCCARI İLAN EDİLMESİ KARARI MI? YA DA ESKİDEN KAS KAFALILARIN DEDİĞİ GİBİ PKKYE DESTEK VEREN 5 MİLYONDAN İNSANIN ASLINDA OLMADIĞI MI?? GEÇELİM BUNLARI DA BUGÜN PKK GİBİ KÜRDİSATANIN HER BÖLGESİNDE VE KÜRTLERİN BULUNDUĞU HER YERDE DESTEK GÖREN BİR HAREKETKEN(MODERN) GELİP FEODAL ÇAĞDIŞI BİR ŞEKİLDE BAŞA GELMİŞ BARZANİ TALABANİ GİBİ FEODALLERİ Mİ TEMSİLCİ OLARAK GÖRÜYORSUNUZ?? BUNU DA GEÇELİM MARKSİST LENİNİST BİR ÖRGÜT DİORSUNUZ BURADA NE KADAR BOŞ BİRİ OLDUĞUN APACIK ORTADA ELEŞTİRDİĞĞİİN HAREKETİ ÖNCE BİR ARAŞTIR OKU NE DİOR ONA GÖRE YAZ PKK NE MARKSİSTTİR NE DE LENİNİST APOCU GENÇLİK TARAFINDAN KURULMUŞ KENDİSİNİ SÜREKLİ YENİLEYEREK REEL SOSYALİZMİ ELEŞTİRİP DEMOKRATİK MODERNİTE( ahlaki-politik toplum,ekoloji-endüstiriyel toplum,demokratik özerklikl) PARADİGMASINI OLUŞTURMUŞ BİR HAREKETTİR SOSYALİZMDE KADININ VE EKOLOJİNİN ELE ALINDIĞI İLK HAREKETTİR DÜNYADA EN GÜÇLÜ KADIN ÖRGÜTLENMESİNİN BULUNDUĞU HAREKETTİR... TOPLUSAL DEĞERLERİN KORUNMASINI TEMEL İLŞKE EDİNMİŞ BİR HAREKETİ HALKI DİNSİZLEŞTİRMEKLE SUÇLAMAK KDAR BEYİNSİZLİK(artık ne diyeceğimi bilemiorum)OLAMAZ... BEN PKK Lİ DEĞİLİM KENDİM BDPLİ DE DEĞİLİM AMA DEMOKRATİK MODERNİTEYİ OKUYUNCA TÜRKİYENİN ONUN SİSTEMİNİN NE KADAR BOŞA ÇIKTIĞINI GÖRDÜM BU YÜZDENDİR TEPKİM




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın türkiye kümesinde bulunan diğer yazıları...
Türklere Mektup
Sayın Başbakanım
Değer Yargın Varsa Değerlisin
Kim Kurtaracak Türkiye'yi?
Aç Kalırım Terlik Yerim
Türkiye'de Sanat Anlayışı
Kestim Bütün Zincirlerin Damarlarını
Tekrar ve Terör
Üreyin
Özgürlük Nedir?

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sevgili Seninle Sevişmek Ne Güzel
Varlığım Bir Okyanus
Şimdi Sen Sus, İnsanlar Sussun
Yüreğimi Korkak Büyütmedim
Beylik Laflar Etmekle Olmuyor Dostum
Ah Angelina
Sen Benim En Büyük Hatamsın
Frezya
Çam Ormanı
Ey Sevgili Senin Aradığın Benim

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
En Ateşli Anımda Gel Yanıma [Şiir]
Öperek Beni Öldür [Şiir]
Cayır Cayır [Şiir]
Kar Yangınları [Şiir]
Söyle Neden Konuşmuyorsun [Şiir]
Kefenden Çiçekli Elbise [Şiir]
Gözlerim Kan Davalıdır Her Geceye [Şiir]
Martı Beyazı [Şiir]
Gül Şarabı [Şiir]
Varlığın Sevda Yokluğun Fırtına [Şiir]


osman demircan kimdir?

Yüreğimin ve beynimin tavanında buluyorum, tozlu mısraları. Aklım bir çatı katı. Gözlerim yıldızlarla dolduğunda, bakışlarımın ışıltısı vurur satırlara. İşte o zaman, şiirler bir Samanyolu olur. Mehtaplı gecelerimi vururum gözyaşlarımla biriktirdiğim göllere. Her mısra bir dal gibi düşer, şiir denizlerine. Kızıl bir duyguya boğulurum o an. Akarım ellerinize.

Etkilendiği Yazarlar:
Herkes


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.