..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Ne elbiseler gördüm, içinde adam yok, ne adamlar gördüm sırtında elbise yok." -Mevlana
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Anılar > Birkan ASKAN




2 Ocak 2003
Yüzümün her köşesi aşk  
Şarkılarını söylüyorsun yine gecenin koynunda..

Birkan ASKAN


Su yüzlü bir çocukluk benimkisi../Henüz tamamlanmamış../Yağmur bulutları geçiyor üzerimden../Islanıyorum gözlerinden.. /Yüzümün her köşesi aşk../..daha mevsimsiz..


:BFAH:
Yüzümün her köşesi aşk../Yağmur bulutları geçerken üzerimden..(Pi)..

Aynalara bırakıyor yalnızlığı mum ışıkları../Şarkılarını söylüyorsun yine gecenin koynunda../ Gözlerinde hayat../İsmim geçen dizelere vuruyorsun kendini../Bir kadeh şarap ve suskunluğu duvarların.. /Okuyorum../Gözlerine baktığımda bu sessizlik.. daha çok öpüyor beni yokluğunda../tarifsiz bir zaman..tarife gerek duyurmadan../akıp gidiyor kendine yetmeyen nehirler gibi../Çok mu bencilce../ bilemiyorum../..Sürekli böyle söylemez misin zaten../Düşünmen gerektiğince.. /Bildiğini biliyorum aslında..ah bu oyunlar../Ve alışmak istemediğin bu sevda../ yüzümün yansıması yüzünde../Ne kadar uzağa fırlatıp atsan da kelimeleri.. /Yetişmiyor işte hiçbirşeye../sözcükler dudaklarından..Artık, yaşanan herşeyin çok fazla değiştiğini anlıyor olmalısın../Uyandığım sabahlar daha fazla sarıyor yorgun bedenimi../Gökyüzü daha mavi geceleri../Görebildiğince..Bu heyecan../Burakırmı bizi bir yerlerde..Ve zaman../Nasılda geçip gidiyor değil mi../Anlaşılmadan../Bütün aynalarda yüzünü arıyor yüzüm../Su yüzlü bir çocukluk benimkisi../Henüz tamamlanmamış../Yağmur bulutları geçiyor üzerimden../Islanıyorum gözlerinden.. /Yüzümün her köşesi aşk../..daha mevsimsiz..

Usulca öperek gözlerimden../düşlerimi al kollarına../..sabaha az kaldı..

Kim olduğumu daha iyi anlatıyor şimdi zaman../tutunduğum bir yalnızlıktan çekip aldığında beni../Sığınmasız bir mevsimin..Uykusuz her gecesinden.. /Yazılan kelimeler ne kadar karşılar bu duyguyu../dökülürken dilimden../Sana..ve sen.. /uykudaysan şimdi../ah o öpülesi gözlerin../Olmadık bir zamanda.. yaklaştıkça tebessümün bu kente../kaybedilmiş bir yalnızlık ölür../gecede.. /Sen yüzünü dönersin bana../Bakışların vazgeçilmez bir boşluğu doldurur içimde.. /Işıklanır suskunluk../Sonsuz bir özleyiş alır yerini./Sessiz, dalgınca biraz.. /Sabaha varır mı dersin düşlerim../..Sanmaki böyle../Sensiz..

Kaç kere okudum bilmiyorum../Köşeye sıkışmış bir heyecanla satırlarını../kendi yüzümü ezberleyen bir odanın duvarlarına../Kaç kez okudum bu yokluğu.. /zamansız..Nerede olursan ol../Yanıma bırak düşlerini../Düşlerimi al kollarına../.. Usulca öperek gözlerimden../Sancısız..

Çiçekli aynalarda..sırlanmış bir öpüş../Unutulmamalı değil mi (Pi)..

Sesine dönüyor zaman../Kimbilir hangi aşklardan yorgun../Ama çocuksu tarafını veriyor bir parça ele../Ayrılığı düşündürmeden../Sözcüklerin dilinden özlem oluyor uzaklığın../Bunu hissediyorum../Sustuğunda mesafeler daha bir yakın şimdi.. /Dostların paylaşıyor bu sevdanın nefesini../Anlatmıyorsun birçok şeyi../kaldığında benimle başbaşa../Yetişmekse kelimelere başka bir zamandan../Elinde güller biriktiren bir yalnızlığın../hatırlaması seni sürekli..Unutulmaz değil mi yaşananlar.. /Unutulmamalı değil mi (Pi)..Çiçekli aynalarda ağrıyan sol yanım../özledikçe seni.. Bakışlarını..öpüşlerini../durmaksızın..

Mavileşen umutlarla../Fenerleri yakıyor bir gölge../Yüzün görünüyor..

Perdenin suskunluğunu kendine çekiyor rüzgar../Tozlanmış bir kitabın sayfaları arasından../Küçük ölümler başkaldırıyor bedenimde şimdi../Bir isyan kendi içinde.. /Aşk’ın çıkmaz sokaklarında bıçaklanan sessizlik../.. Fenerleri yakıyor bir gölge../ Dumanı yükseliyor taştan eski evlerin../Bahçelerinde günebakan uykusu../.. Deniz’e düştükçe, daha fazla içimi kaplıyor ışığın..

/Yüzümden../Umarsızca sevince kanatlanıyor yokluğun../sesini duydukça daha başka bir ben../Olmamak var mı../ Bütün resimlerini topluyorum.. çizebildiğim.. /ahşap kapılı bir evin suskunluğundan. /Saçların dağılıyor nefesimle.. /Uzaktan..çocuklar ki,/Mavileşen umutlarıyla, daha hızlı tüketiyorlar gecenin sabrını../yanımdasın..Sormaya çekinmiyorsun hiçbir şeyi, /Hiçbirşeyi bilmemek istemiyorsun../Susuyorsun../Konuşan gözlerinle../Anlıyorum bunu../Bu kıskançlık, bu bilerek yaptığın../Kanatıyor içimdeki bütün yaraları../.. Yakamoz’u terkederken deniz../Ellerinin sıcaklığında../Buzlanıyor düşlerim../(Pi)../

Sahne arkasından../Düşünmem lazım../Bittin sen../ne zaman ki..(Pi)..

İnandığın zaman aşk’a../kıskanırsın../Kıskandığın an’da../zaten aşksın../Böyle değil mi yaşananlar../Görünmeyen sanılan../Böyle geçmeyecek bu gece../Bilirim.. Ne vazgeçer düşlerin ondan, ne de o../İnanmadıkça yüreğinin kıyısından.. Birlikte olmayı çok istediğim, bir zamanı yaşatıyor bana bu mevsim.. Belki bu yalnızlık çok üşüttü beni../Yokluğunun duvarlarına yaslanırken zamansız..

Bu mahçubiyet ne zaman yakar düşleri..ve utanası gecenin karanlığında../Nasıl gerçek olur sendeki yüzüm../Sen daha iyi bilirsin../Ben yine de bütün inat edişlerini seviyorum.. /Bittin sen..demelerini../Oyunlarını../Sahne arkasından gülüyorum sana../İnadına. Yine de bilemiyorum../Düşünmem lazım../..ve telefondaki sesinin titreyişini../her ne kadar heyecan olarak kabul etmesende.. /Daha başka heyecan mı olur.. bilemiyorum.. /Sende farklı bir tarafı var hayatın../Farklı bir yüzü..daha farklı bir tadı../Eskimeyen../Hiç eskitmeyen..

.Eleştiriler & Yorumlar

:: bence..
Gönderen: pelin / izmir
3 Ocak 2003
bence de yazıların ve kelimeleirn farklı bir yanı var sende..okutmayı, dahası okuturken yaşatmayı da çok iyi beceriyorsun..tebrik etmekten başka bir şey kalmıyor okuyana..hep böyle kal..




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın anılar kümesinde bulunan diğer yazıları...
Öldümse senin için öldüm
Ölümü sana yakıştıramıyorum

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir aşk'a kaç aşk sığar..?/
Zahrad"a Bir İki...
Geldigim Yerden
İsmini unuttuğum bir zamandı
Sarılmak gelir içinden
İstasyon
Sen hayatın bir ucundasın
Assos kıyılarında iki melek
Suçlusun... /otur
Daha saklı bir yalnızlık

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yokluğuna adandım [Şiir]
Hüzünde eskiyen bir geceyim [Şiir]
Seni yaşamaktan dönüyorum [Şiir]
Deli Mavi [Şiir]
Çünkü [Şiir]
Yüzü koyun günaha [Şiir]
Ne Diyorsun [Şiir]
Düşdenizim [Şiir]
Vakitsizce [Şiir]
Pencereler [Şiir]


Birkan ASKAN kimdir?

Kim olmadığımı biliyorum en azından. . /Bir öncesizlik mi desem, bir sonrasızlık mı, ya da evvel zaman içinde bir masal. . /kahramanlarının hepsi ölen. . /tarafından. . Kuru bir kuyu mu desem, gidemediğim bir uzak mı. . hiçbir an, göremediğim bir sevda mı, manası olmayan bir bakış mı. . /bilemedim. . Ama herşeye rağmen, kim olmadığımı biliyorum. . /Artık kullanılmayan bir köprüden. . aşk’ı sallandırıyorum. . Bilmem. . / Kimi anlatmak gerekir kendi yerime. . /ya da kim beni anlayabilir. . /Sadece kim olduğum mu önemlidir, yoksa kimse olamayacağım mı. . /Bunu da bilmek gerekir. . / Birkan tekilden sakin, çoğuldan delidir. . /Kelimesiz değildir. . /Kendidir. . /Kısaca kim ne şekilde düşünürse, öyledir. . /Bırakın öylece kalsın. . /Önemsizdir. .

Etkilendiği Yazarlar:
Lorca / O. Auroba / M. Mungan / B. Brecht / E. A. Poe / Gülten Akın / C. Süreya / E. Batur / H. Hesse / Nietzsche / C. Ersöz / P. Celan..


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.