..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bilge kişi her şeye şaşan kişidir. -Andre Gide
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > ebru




11 Eylül 2003
Bilemedin Sevgili!  
ebru
Hiç olmadığın kadar yoktun hayatımda ve belki yaşadığım bir hayat bile yoktu.


:DHFB:
Tutunamadım sevdana... Yosun tutmuş dallar gibiydi kolların hep. Her dokunduğumda kayıyordum sevdandan. Ve ne acı ki, benden başka bana destek verecek kimsem yoktu. Sen bile yoktun...

Ben hep senin yokluğunda yaşadım sevdamı. Dalların kaygandı çünkü... Hiç olmadığın kadar yoktun hayatımda ve belki yaşadığım bir hayat bile yoktu. Hatırladığım tek şey yokluğun... Hep kimsesizliğin... Hep sessizliğin....

Sen hep çalmayan telefonlarımdın. Duyulmayan aşk fısıltılarım. Dünyayı suskunluğa bürümem bile yetmezdi sana. Sen hemen kendine yeni bir dünya yaratırdın. Bense senin o yeni dünyanın kapısında kimsesiz bir çocuk gibi beklerdim. Güneş doğardı... Güneş batardı... Ama senin kapıların asla kımıldamazdı. Bense susardım... Yokluğunu sessizliğe kurban ederdim. Hıçkırıklarımı bile sustururdum. Susar ve kapını açmanı beklerdim. Sense beni her fark edişinde beni bilmediğim kimliksizliklere bürürdün. Üzerime zorla giydirilmiş gibi hissettiğim kimlikler yüzünden kapının açılmasına bile sevinemezdim. Çünkü bilirdim; açılan her kapının ardında yine sensizliğin olurdu. Aslında beni dünyana almak için açmazdın kapılarını. Açılan kapıların sadece kendine yeni bir dünya yaratma telaşın olurdu.

Bilmezdin sen... bilemezdin... Yarattığın dünyalarının kapılarında bekleyen o sessizlik olmasa, dört duvardan başka bir şeyin olmayacağını bilemezdin. Senin dünyalarının gizemi bendim. Benim varlığımı kapının ardında bilmekti dünya. Ve hep bu yüzden başka kapıları özlerdin. Hep yeni beklemeleri... Yeni sessizlikleri... Bilirdin ki; kapının önü hep dolu olacak... Bilirdin ki; sessizlik orada öylece dinginliği bozmanı bekleyecek...

Ama ben de bilirdim ki HAYAT SONSUZ SESSİZLİK...

.Eleştiriler & Yorumlar

:: inanılmazsınız...
Gönderen: tûba adsız / new york/ABD
6 Eylül 2007
yazılarınız de kendimi buluyorum... yitirdiğim, terkettiğim, aradığım parçalarımı buluyorum yazılarınız da... (ve mrk edıorm: acaba basılmıs kitabınız filan var mı?. bunu gerçktn merak ediyorum...)

:: ..
Gönderen: Alkan KESKİN / Eskişehir/Türkiye
9 Ağustos 2007
bence yanlış o hep varmış yanında. Yanında yokluk yoktu o vardı. Onun işlevi o zaten. Boş gecelerini doldurmak. Hatalımıyım?

:: tutunamadım sevdaya..
Gönderen: Başak Erçalık / Ankara/Türkiye
19 Ocak 2007
düştüm yüreğimin üstüne.. kırılan kolum olsa bu kadar canım acımazdı belki de.. yüreğine sağlık..

:: sen yoktun
Gönderen: oğuzhan atar / Konya/Türkiye
5 Haziran 2006
dört yılda yaşanan dört baharda da gelmeyen özlenen sevgili/birgün bu özlem hüsranla biter ve ağlarsam bir başıma/yüreğimde göz yaşına değecek bir sızım var/SENİ ÖZLEMEK yüreğine sağlık. yazın beni üniversite yıllarına alıp götürdü inan. şair: ozanyurekli

:: bilememek..
Gönderen: baskazaman / bulundugum yer
15 Ekim 2005
sessizligin ortasında beklenen, bilmektir.. kalbin bilmesi.. ve sınanması. -benden daha kolay gelemezdin bana- hayat sonsuz sessizlik, kalbin sonsuz yankısı.. hayat yoklugun fethi, gizemin hayal ırmagında bogulan vaadi..

:: "Bendensin!!"
Gönderen: Siyah / Bornova/İzmir
16 Eylül 2003
"...Bu şarkının ardında sen, bu kapının ardındaysa benden önce söylenmiş sözler vardı..." Ne demeli bilmem ki şimdi, hani şu çok popüler bir reklam var ya; Bendensin!!! Yüreğine sağlık




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.



ebru kimdir?

okundukça anlaşılacak olmak çok onur verici. . .

Etkilendiği Yazarlar:
hayat


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ebru, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.