Tarihten öğreniyoruz ki tarihten hiçbir şey öğrenmiyoruz. -Hegel |
|
||||||||||
|
Seni de arayacak mıydık bucaksız denizlerde, Gökyüzüne vurulmuş her hasretin en mavisinde, Senide arayacak mıydık bucaksız denizlerde, Gökyüzüne vurulmuş her hasretin en mavisinde, Şaşmıştık kısmetlere satılan hayalleri görünce, Güneşe vurgun çiçeklerin ağırdan boynun bükünce, Yalana yakılmış her mum pek çabuk sönünce, Meğer gitmişsin çoktan, geç oldu fark ettik, Hey gidi Şeref hey! Bir şekere kanmış veletler gibi koşturanları gördük sevdalara, Bebeler gibi sarılmalarını gördük bir anne sıcağındaki yalan umutlara, Yazık, üç beş gözyaşı, bir de sana hasretlik kaldı miras, hatıralara Ah be Şeref, ne romanlar, ne depremler, ne enkazlar gördük yokluğunda, Hey gidi Şeref hey! Yıkıma inattı hep meydan okumalar, Gündüze karışmış her gecenin sinsiliğiydi ümitler, Her seferinde taşardı baraj, bir beden kalırdı canlı, kayıp ruhuna hasret... Gözlere yakılmış her ağıtta gizliydi veda mektubun, Ah be Şeref ah! Hey gidi Şeref Hey! İsmin kazılıydı aşka dair her şiirde, Bitişlerin son paragrafına gizlenirdi sitemler, Seni bekler bir umutla, hala uyanmamış bebeler İsmini sayıklar durur yan yatmış batık gemiler, Hey gidi Şeref Hey! Dumanında gizliydi bir cigara ateşinin son damlası, Sarısında gizliydi güzelim yeşillerin eriyip solması, Sonunda gizliydi baharın kayıp havası, Sessizliğinde gizliydi ağlamanın hıçkırık dolu rahatlaması, Ah be Şeref! Hey gidi Şeref hey! Issız çöllerin kervan sayımıydı artık hayaller, Kibrit suyuna bulanmışsa da, inadına güler maskeler, Bilinmeze ortak her doğrudan üçünü götürmüş bir yanlışlı denklemler, Suyunu çekmiş kenara, doldurmaz geriye ne sevdalar, ne ölümler, Ah be Şeref ah! Ey canlı düşlerin solmuş çiçeği! Ey kara haberlerin beyaz güvercini! Ey dikensiz güllerin son örneği! Ey hain yoklukların gözü kara direnişçisi! Ey özlenmiş diyarların tek yerlisi, Ey ŞEREFSİZ dünyanın son göçmeni, Hey gidi Şeref hey!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Vahan İSAOĞLU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |