Ölümden sonra yeni birşeylerin olduğu konusunda umutluyum. -Platon |
|
||||||||||
|
Yağmurlu akşamları hatırlatır bu koşuşturmalar,bir taraftan aşk vardır yalnızlığın ceplerinde diğer yandan ayrılığın hüzünlü bakışları.Sonunu düşünmeyen her beden mutlaka bir sahil kıyısında martıları çekmiştir kendine doğru. Kaldı ki martılar özgürlük değildiler gecenin koynunda. Adım adım ilerlerken şehrin sessizliğinde düşüncelerle boğuşan bir benliğin sahtelik dağıtan yanlarına gömüldü bu beraberlik.Hiç olmamışken olmak ve yaşamak gibi haritanın suskun,tenha bir köşesinde. Koskoca bir sonbaharı söküp aldı bu aşk bizden. Çekip gitmenin yarası henüz kabuk bağlamamışken. Kalakaldık öylece. Hep uzaklara daldı gözlerin,nokta kuşları saydın biliyorum gözyaşlarını silerken. Ormanın derinliklerinde kendi haline gürültü yapan bir şelale gibi akıp durdum birbaşıma.Kavuşmayı bilemeden ayrılmanın hesaplarına düştük iki ayrı aşkın ummanında. Çocukları bu yüzden göremiyorum sokaklarda artık. Havanın soğukluğu ayrılığın neşteri gibi dağlıyor yüreğimi.Biopsi iğnelerinden hayatın acizliğine düşüyorum. Sınır diyerek tabir edilen son noktanın imkansızlığını bir yük gibi taşıyorum omuzlarımda. Yüreğim desen çoktan terketti beni.Bir sen kalmıştın, nihayet sende gidiyorsun bilmediğim uzaklara. Yolun açık olsun. Yolum açık olsun. Her sabah en çok sevdiğim radyo programından yükseliyor günaydınlar.Gün aydın biliyorum ama ben halen gecedeyim yaşadıklarımla.Zifiri bir karanlığın matematiksel hesaplarını yapıyorum kafamda. Topluyorum yaşananları, çıkarıyorum, bölüyorum aşkı,çarpıyorum yokluğunu buz kesen duvarlara. Geriye bir ben kalıyorum senden. Sevmediğim,hiç sevemediğim bir benle başbaşa yaşamaya mahkum ediliyorum. Gitmelisin o zaman,arkana bile bakmadan,tek bir kelime söylemeden gitmelisin uzaklara. Kal desemde benim için kalmayacaksın yaşananlardan sonra. Bu yüzden sana gitme diyemem. Hiç olmazsa hiçbir şey söyleme benden yana. Çünkü ben,seni sevmiştim demeden asla ölemem.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |