..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kötü bir barış, iyi bir savaştan daha iyidir. -Puşkin
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > müge eralp kaya




18 Mart 2006
Gidenlerdenim...  
Selametle...

müge eralp kaya


Ve gene değişmedi, gidenlerden oldum... Ama son kez...


:BFJA:
Hayatı içime çekmek istedim... Tüm dişlileriyle, kanamalarıyla, acılarıyla, nefretiyle, soğukluğuyla, pişmanlık ve hırçınlığıyla...

Öylesine devam etmek istedim yoluma... Herhangi bir yerde, herhangi biriyle, okyanusları aşmak istedim içim üşüyerek...

Titremek istedim yaprak gibi, kımıldamadan yatmak kumlara... Tüm benliğimi ortaya koymak istedim, pişman olup çizgi çekmeden...

Ve seni keşfettim... Bana çok yakın ama çok da uzak olarak... Ve gene değişmeyen oldu, gidenlerden oldum... Ama son kez...

Yırtıp attım az önce seni benden... Son parçaların ve hücrelerin düştü yere, gözümün önünde... Ağlayarak birleştirmek istedim her zerreni ama yapamadım işte...

Kimbilir belki de korktum sana yakın olmaktan... Hasret kokunu yüreğime işledim nakış misali... Hep orada kal olur mu? Sadece ben de, yüreğimde...

İlk kez ağlamış gibiyim... Kirpiklerimden akan yaşlar, buzlu cam gibi puslu, yüreğim alev alev... Maviye çalan gözlerde hüzün birikmiş, cepte ayrılık... Hayat işte değişen ne?

Sadece şunu bil yeter bana!... Hayatımın en derin çizgisi oldun, silmeye gücüm olmayan... Ama silmeye zorunlu olduğum...

Kimbilir belki, belki birgün, hiç silinmeyen bembeyaz sayfalar da karşılaşırız... Kalın ve asla silinmeyen, kader çizgimizi çizmek için...

Selametle!...




.Eleştiriler & Yorumlar

:: Mahşerde derim ancak.
Gönderen: harun küpeli / Gaziantep/Türkiye
27 Mart 2006
sayfayı kefen eyledim suskunluğu mahşere erteledim yalanım yok çıplak beden aciz.Kaç ayazlar kaç baharlar seyir eyledim senden yine haber yok.Ben, beni aşacak kadar sevdim seni ama bunu anlayacak kabiliyet yok.Yazı biten bir durağı tekrar anmama vesile oldu.Saygılar...

:: bende
Gönderen: AYŞE KARACA KAYA / İstanbul/Türkiye
27 Mart 2006
Ben imkansız aşkları sevdim, aşk tutkulu ve imkansız olacak, elden edilen aşkın tılsımı biter bence. Ben bu yüzden hep gidenlerden oldum, yüreğimi bırakıp gidemedim. Müge takipçinim. Ben okumaya sen yazmaya devam. Sevgiyle Kal.

:: TEŞEKKÜRLER...
Gönderen: MÜGE ERALP KAYA / Adana/Türkiye
21 Mart 2006
SAFİ benim arıza kızım)::: Gene döktürmüşsün, çok teşekkür ederim... Sende yaz da ben de sana yorum yazayım olmaz mı??? EN KISA ZAMAN DA::)) BEKLİYORUM... Yüreğine sağlık binlerce kez tşkler...

:: beMBEYAZ sayfalar........................
Gönderen: Safiye Karaağaç / Ankara/Türkiye
20 Mart 2006
...desem ki yazı beni taaaa yüreğimin içindeki beyaz sayfadan vurdu, ama yüreğim kanamadı ilk defa!... beyaz kanadım kırıldı... hüznüm yoldaş oldu beyaz sayfalarıma..... çok uzaklarda bir yerde beni bekleyen var mıdır bilinmez.... görülmez bulutun beyazı güneşin ışığıyla karşılaşınca..... ellerine sağlık olsun.... ne mi dedim yorumumda? bilmem bişiler dedim ama ne dedim ben de bilmem!!!!!!!!




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kalbim Tekliyor Bu Aralar...
Olmuyor Baba!..
Nefes Alamıyorum...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İlk Aşkım Babam'a!..
Pudra Kokulu Bebeğime...
Geçmiş ve Gelecek...
Fatma... Kalbi Kıyamda!..
1 Yılda Senden Bana Kalanlar: : ((
Hüzün Şehri İstanbul...
Başlıksız...
Güle Güle Eylül...
Hoşçakal Baba...
Sadece Seninle...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Anneme ve Babama... [Şiir]
Hayat... [Öykü]
İçimdeki Elektrik Kesildi... [Öykü]
Yolcu... [Öykü]


müge eralp kaya kimdir?

yüreğim çıkmaz sokak gibidir. . . sürekli dolaşırsınız ama hiç sıkılmadan değişik renkler keşfedersiniz. . .

Etkilendiği Yazarlar:
oğuzhan akay, iclal aydın


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © müge eralp kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.