..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Fırtınalar insanın denizi sevmesine engel olamaz. -Maurois
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > müge eralp kaya




31 Ağustos 2007
Olmuyor Baba!..  
Seni çok özledim...

müge eralp kaya


6 ay oldu ama özlemin hep içimde...


:AIIC:

Sensizlik nasıl bir duygu bir bilsen...Her günüm ne kadar sızılı, ne kadar sancılı ve özlem dolu bir tarif edebilsem...

Olmuyor baba olmuyor... Yapamıyorum sensiz... Zaman durdu sanki, her gece rüyama giriyorsun konuşuyorsun benimle saatlerce... Anlatıyorsun esas yerindeki durumunu bana... Öyle mutlusun ve huzurlusun ki az da olsa rahatlatıyor bu durumun beni... Ya sonra, uyanınca o kadar özlemiş oluyorum ki seni, bilgisayarıma kaydettiğim sesini dinliyorum sık sık... Her zamanki gibi bana hayatla ilgili kısa kısa öyküler anlatıyorsun, anılarını paylaşıyorsun... Ve ben sesini her duyduğumda inanamıyorum hala gittiğine...

Zamanla acın hafifler demişlerdi oysa ki...Ama olmuyor işte, ne hafifliyor acım, ne de geçiyor zaman... Gözyaşlarım tükendi bile akmıyorlar artık arsızca... Birileri anlatıyor hep yaşadıklarını, sevinçlerini, hüzünlerini, umutlarını ve yıllarca biriktirdiklerini ama ben duymuyorum duyamıyorum artık hiç ama hiç kimseyi...

Sağır oldum, kör oldum, dilsiz oldum 23 şubattan beri... Artık hiçbir olay acıtmıyor beni, hiç kimse kanatamıyor kalbimi...Hissizim sanki hayata karşı...

Bu sabah rüyamda gördüm seni yine... Dünyaya karşı koruyordun beni, hala babamsın işte... Artık yanımda olmasan bile, rüyamda hala babamsın işte...


Biliyorum sana verdiğim sözü hala tutamıyorum... Zaman zaman yastığımı gözyaşlarımla ıslatıyorum, derinlere dalıyorum, albümdeki resimlerimize bakıyorum, resminle konuşuyorum...


Olmuyor işte baba olmuyor...6 ay oldu ama özlemin hep içimde... Hergün, her saat, her saniye giderek büyüyor... Ve ben hala inanamıyorum gittiğine...

Seni çok özledim ve çok seviyorum... Canım Babam...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kalbim Tekliyor Bu Aralar...
Gidenlerdenim...
Nefes Alamıyorum...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
İlk Aşkım Babam'a!..
Pudra Kokulu Bebeğime...
Geçmiş ve Gelecek...
Fatma... Kalbi Kıyamda!..
1 Yılda Senden Bana Kalanlar: : ((
Hüzün Şehri İstanbul...
Başlıksız...
Güle Güle Eylül...
Hoşçakal Baba...
Sadece Seninle...

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Anneme ve Babama... [Şiir]
Hayat... [Öykü]
İçimdeki Elektrik Kesildi... [Öykü]
Yolcu... [Öykü]


müge eralp kaya kimdir?

yüreğim çıkmaz sokak gibidir. . . sürekli dolaşırsınız ama hiç sıkılmadan değişik renkler keşfedersiniz. . .

Etkilendiği Yazarlar:
oğuzhan akay, iclal aydın


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © müge eralp kaya, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.