Bilen sever. -Leonardo da Vinci |
|
||||||||||
|
Bugün bir garibim yine, içim buruk biraz. Aklımda ama yanımda değilsin. Yıllardır süren bekleyişimin ödülü bu mu acaba? Sana sorabileceğim binlerce soru varken, senin beni sevdiğini söylemen için dua etmek haktan reva mı acaba? Hayatıma damga vuranların birer birer gitmesinden sıkıldım belki de, bekleyişlerimin bitmemesinden, gidenin dönmemesinden, gözlerimin içinin bir türlü gülmemesinden sıkıldım artık; bal kokan gülen dudaklar vardı oysaki bir zamanlar, beklemek, özlemek, hasret gidermek yoktu, sadece ve sadece mutluluk vardı -ki o da her zaman derinlere kadar inebilen ve ışıl ışıl parlayan gözler yanımdayken vardı… Hikâyemin başı mı bu sitem, sonumu bilemiyorum artık, yoksa sonun başlangıcımı, görmek istesem de göremiyorum; istediğim şeyleri yapamadan ölmek ve son bir kere olsun gözlerini görüp, ellerini tutamamak kaderim belli, sensiz geçen gecelere sitemim içimde, varsın insanlar mutlu sansın, varsın insanlar unuttu desin bitti artık, varsın gelmediğin gecelerde göz pınarlarım kurusun, çığlığımla melekler gökyüzünde yaşasın, sen gelme ama sevdiğim, sen gelme ki bu sevda sonsuza dek ayakta kalsın. Seni mi seviyorum ben, yoksa seni sevmeyi mi? Her gün, her saat, her dakika seni düşünmek yerine, yanında olmak daha mı çok mutluluk verici? Gelme ama sevdiğim, ben beklesem de gelme sen, güzelliklerini verme, aşkından ölsem de ben, her şeye yeniden başlayıp sevme! Bekleyeceğim! Alın yazım ve tek çıkar yol buysa bekleyeceğim! Kader oyunlar oynar ya insan aklına, sevdiğimi sanmışım desem de bekleyeceğim ve unutma ki sevdiğim, sana verdiğim sözü ölene kadar tutup, hep seni ve tek seni seveceğim…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Erkan Kelleci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |