Ölümden önce yaşam var mı? -Duvaryazısı |
|
||||||||||
|
Zaman çok yavaş akıyor, düşüncelerse öyle hızlı geçiyordu ki beyninden... bu tezat, acısını dayanılmaz kıldı. Daha önce hiç deneyimlemediği türde bir acıydı bu. Var olmakla olmamak arasında bir yerlerdeydi ilk kez. Hiçbir şeye hakim olamamak... zamanı, düşüncelerini, olanları, olacakları, soluduğunda ciğerlerini yakan eksi on sekiz derece havayı, çocukken kendini yirmi yaşında hayal ettiği yerden çok farklı bir yerde oluşu gerçeğini, ayaklarını su toplatıp canını delicesine yakan postalları, can sıkıntısını, tadı damakta kalan özgürlüğünü, güzel günlere dair umudunu- umutsuzluğunu, kendi hayatının figüranı olmaya hep devam edecek olmasının farkındalığının yarattığı savunmasızlığı kontrol edememek kalbini acı içinde kıvrandırdı. Kendini oracıkta yerde cansız yatarken hayal etti. Bu fikir onu korkutmadı. Aksine, ilk kez başrol oynayabilecek olmanın büyüsüyle içi kıpır kıpır etti, gözleri parıldadı. Namluyu düşüncelerinin kaynağına doğrulttu, tetiği çekti, eli titremedi, o an hiç ama hiçbir şey düşünmedi; anlık bir alt ediş duygusuydu yaşadığı, pes edişlerde son bulan... Ah -keşke- bir de gökyüzüne doğru bakabilse ve bu soğuk puslu havada parıldamayı hakkıyla sürdürebilen çoban yıldızını görebilseydi.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Yeşim Maraşlı, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |