..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kitaplarla dolu bir oda, ruhlu bir beden gibidir. -Cicero
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Toplum > ENGİN ÖZTÜRK




26 Ocak 2007
Uğurlar Olsun  
uğurlar olsun ülkemin değerlerine

ENGİN ÖZTÜRK


Ülkesini seven kararlı bir donkişotun hikayesi


:BJDF:
UĞURLAR OLSUN
Geçtiğimiz hafta Hrant DİNK suikasti ile sarsılmıştık ve ülkemizin ermeni asıllı türk yazarını Türkiye Cumhuriyeti vatandaşına yakışır şekilde uğurladık.Ama ölümü aynı günlere denk gelen Uğur MUMCU nedense bu kadar ilgi görmedi.
     Ülkemize dışarıdan bakarsak içinde farklı türden birçok etnik yapıyı barındıran ve bunların bir arada uyum içinde yıllarca yaşamasına olanak sağlayan bir devlet görünüyor.Yani gerçek halkların kardeşliği söylem değil.Agos gazetesi gibi farklı dillerde yayın yapan bir sürü gazete ,rahatça dinlediğimiz her çeşit her dilden ve türden müzik,farklı ibadethaneler hatta vakıflar,okullar,dernekler her alanda özgürlükçü bir ülke.Bilmiyorum biz diğer ülkelerde ne kadar itibar görüyoruz ve haklarımıza sahip çıkabiliyoruz ,tabi bu ayrı konuşulacak uzun bir konu.
     Dikkatinizi çektiyse cenaze töreninde atılan bir sloganı hatırlatırım ”Hepimiz Ermeniyiz” bu cenaze sahiplerinin de en az katılımcılar kadar dikkat etmediği bir ayrıntı.Hepimiz ermeni değiliz bu bir gerçek ,bizler farklı ırktan,dinden ama birlikte yaşamayı başarmış ,kelimenin tam anlamıyla kaynaşmış bir ülkeyiz.Cinayet gibi bir yanlışı “hepimiz ermeniyiz” gibi ırkçı bir söylem ve hatayla kapatmak da bir o kadar yanlış bence.
     Gelelim unuttuğumuz ya da ölümünde binlerce parçaya ayrılmasından dolayı birleştirip gözümüzün önüne getiremediğimiz Türk asıllı Türk yazarımız Uğur MUMCU ya bütün söylediklerini belgelere dayandıran , birçok kanunsuzluğu açığa çıkaran ve bu nedenle binlerce parçaya ayrılan yazarımız.Haksızlığı ve halkların kardeşliğini söylemleştirenlere ve bu ülkenin gerçek aydınlarına soruyoruz,kendi ülkelerimizdeki yolsuzluklara ve istismarlara karşı duran ve bu uğurda hayatını kaybeden yazarımız ki Cumhuriyet tarihinde önemli bir yeri vardır” Atatürkçüyüm öyleyse vurun “söylemi kendisine aittir.Bence onu da en az Hrant DİİNK kadar analım ve gereken saygıyı gösterelim.
     Bir başka söylem de “Türk İntikam Tugayı” gerçekte böyle bir topluluk var mı,bilemem ama bana göre birileri bize “-Bakın Kürtlerin PKK sı ,Ermenilerin ASALA sı sizin de Türk İntikam Tugayınız var “demeye getiriyorlar galiba .Mantıklı düşünürsek kimse kendi ülkesine bomba koymaz.koyanları hatırlayınız ve bu ülkeye karşı tutumlarını bir gözden geçiriniz bence.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın toplum kümesinde bulunan diğer yazıları...
Toplumsallaşma
Bahar Yazısı
Nasıl Bir Dünya İstiyoruz
Çitleri Kim Çekti
ve Karar...
Öncesi 62 Sonrası
Dil Dev (İ) Rimi
Nobel E Doğru
Girdik Giriyoruz

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tarih
Sıkışmak…
Neden Yazıyorum

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Hayatı Dilinin Ucunda Yaşayanlar [Öykü]
Pardon [Eleştiri]
Nasıl Bir Dünya İstiyoruz 2 [Eleştiri]
Sahte Mutluluk [İnceleme]


ENGİN ÖZTÜRK kimdir?

Adım bora atak 21 yaşındayım sekiz senedir medyanın içindeyim bir yıldır da kendime ait bir yerel gazetem var yazma serüvenim baya eski şu anda eskişehir anadolu üniversitesi işletme bölümünde okuyorum

Etkilendiği Yazarlar:
uğur mumcu deniz som erdal atabek aziz nesin


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © ENGİN ÖZTÜRK, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.