Dilerim, tüm yaşamınız boyunca yaşarsınız. -Swift |
|
||||||||||
|
E rgenekon Ovası'nda Türk’ler yeniden türeyip tekrar eski yurtlarına dönerek düşmanlarıyla çarpışmışlardı R ahat yaşamak için çadırlarını, sürülerini bir araya toplayıp; çevresine hendek kazıp beklediler. Düşman gelince vuruşma da başladı. On gün savaştılar. Sonuçta Türkler üstün geldi. G eldikleri yoldan başka yolu olmayan bir yere vardılar. Bu tek yol da öylesine sarp bir yoldu ki deve olsun, at olsun güçlükle yürürdü; ayağını yanlış yere bassa, yuvarlanıp paramparça olurdu. E rgenekon destanı, Göktürklerin türeyişini anlatan bir Türk destanıdır. N e Türklüğe yakışan insanımız kaldı ne de vatanımız… E ğer bilselerdi atalarımız; devletin en değerli mensuplarının hain olacaklarını K urarlar mıydı en güzel yerde yurtlarını O nlar için bu toprağın altında hazine vardı sadece N e bileceklerdi bastığı yerlerde silah, bomba olacağını Düşmanlar “Türklere hile yapmazsak halimiz yaman olur” demişler. Bilemediler Türkler kendileri vatana hainlik yapacaklar. Şimdi kazdıkları hendeklerde ihanetlik çıkıyor. Hainlik çıkıyor. Kıymet verip aldıkları topraklarda adına yakışmayan terör akıyor. Bu örgütün adı bu olmamalı. Bunun adı Ergenekon değil. Bunun adı: HANKY-PANKY TERÖR ÖRGÜTÜ.( Anlamı SİNSİLİK ) İslam kaynaklarında Ankara’nın adı Enguru olarak geçer. Kimilerine göre Ankara sözü Farsça "Üzüm" anlamına gelen Engür’den, ya da Yunanca’da Koruk anlamına gelen"Aguirada’dan türemiştir. Frig dilinde Ank "ENGEBELİ, KARIŞIK ARAZİ anlamına gelir. Frigler biliyormuş Ankara’nın ne kadar karışık arazileri olduğunu demek ki!....... DERİN DEVLET DİYEREK YERİN DİBİNE GÖMDÜLER İNANDIĞIMIZ HERŞEYİ…….
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © SELMA BİRCAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |