..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir deliyle başederken, yapılacak en mantıklı şey normal rolü yapmak. -Herman Hesse
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > İnci Çiçekoğlu




30 Temmuz 2002
Sonsuzluk  
İnci Çiçekoğlu
Sonsuzluk..Baştan başa bir yalnmış,biliyordum,unutmuşum.


:BBHC:
Bana elveda deme. Ayrılıktan bahsetme sakın... Birlikte yol almaya yemin edişimize mesafeleri kattığımızda, durağımız ölüm olmasın n’olur. Gözlerini kaçırışında mutsuzluğun haberi var. Yoksa saklanan hüzünler mi ardında?
Her saniye sevgiyle geçer soluk alışta ya da boğuluşta, yine de gözler kapandığında kaybettiklerimiz var. Yollar farklılaşacak bir gün,renkler solacak... Sayfalarda, anılarda “biz”diye anılmayacağız... Unutacağız belki de... Yine de bana elveda deme. Biz rüzgarların uzayan fısıldayışlarında, nehirlerin çoşkun dalgalarında yeniden can bulan iki ruhuz. Bedenlerimiz yok oluşa terkedildiğinde, tanrılar savaşmaya güç bulamayana, tapınılanların geçmişlerden uzakta yeni bir geçmiş oluşturuncaya kadar huzur köşesinde kalalım. Bırak özlesin yokluğumuz sevgimizi.
Yıllar sonra farklı başlıklarda buluşalım seninle. Bu sefer sen bir şahin ol, ben bir dal... Kuruyuncaya kadar benimle kal. Sesin çınlasın kulaklarımda. Kimse farketmesin bizi, batan güneşin parçası olalım. Bir sonbahar izin ver de kırılsın bedenim, sen avcının son verdiği hikaye ol, karışalım toprağa yeniden. Yollarımız hep kesişsin yıllarca. Ruhumuzun anıları hep taze kalsın ama biz unutalım. Rüyalara karışsın dostluğumuz, paylaştıklarımız. Ve sen yaşam yoldaşım, yeniden kapımı çaldığında ilk bakışını tazeleyen yeni bir ilk oluşturalım.
Doğurmak denilen sembölü, doğduk diye sevince boğalım. Sanalım ki her ağlayış farklılığı oluşturur. İnanalım sonuna kadar. Uzak diyarlarda kalbimizde ağırlığıyla, içimiz burularak ama farketmeden, anlamadan sebebini, çağıralım isimlerimizi.
Sonsuzluktan bahset biraz da... Ölünceye dek denilenlerin sınırlarını genişlet. Asla unutulmamanın, tablolardan, müziklerden ve ya kitaplardan uzak olabileceğini söyle. Unutkanların sebep olduklarını, keşfedilmek için bekleyen formüllerin yok ettiğini fakat senin buna inanmaktan uzak, kahkahaların eşlik ettiği dostluk olduğunu mırıldan.
Hikayeler anlat yeniden... Bu sefer bir varmış bir yokmuş bugünün geçmişe kaybolacak sözcüklerinde bir prenses varolsun ama yanındaki asla vazgeçmesin umutsuzluğun korkarak kaçtığı sarayından. Duvarları yılmadan tırmansın, kovulsa da hiç susmasın şarkıları. Islığı duyulsun sabaha dek. Hiç susma, anlat sürekli...
Bana elveda deme... Bu son olmasın. Gülümseyişimiz kararmasın
toprağın nemli gözlerinde. Biz ölemeyiz , biz hiç doğmadık ki. Her yeni başlangıç hatırlanmayanların tazelendiği hataları, sevinçleri, kahramanlıkları getirdi. Sonrasında kavuşana dek, sevginin kalbi hiç buğulanmasın. Sen hep orada kal....



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yıldızın Hikayesi
Fotoğraftaki Mutluluk
Güle Güle Anneanne

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
"Sen"in Sözlük Anlamı
Soyut Tablonun Renkleri
Ayçiçek Tarlası
Küçüktük
Yollar Büyüdü
Yoldaşım Ol Gökyüzü
Göklerde İşlenen Suç
Soğuk Rüzgar
Oyun
Kahraman

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Cennetin Ötesinde [Şiir]
Bir Rüya Ömür Boyu Sürer mi? [Öykü]
Ben Bir Pinokyoyum [Öykü]
Söz Etmeye Kıyamıyorum [Öykü]
Nerde Kaybolmuşum [Öykü]
Düştü Bir Yaprak [Eleştiri]
Yazık Çocuklara! [İnceleme]


İnci Çiçekoğlu kimdir?

tek bir tarif vermek mümkün mü?

Etkilendiği Yazarlar:
Balzac Paulo Coelho


yazardan son gelenler

bu yazının yer aldığı
kütüphaneler


yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © İnci Çiçekoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.