Ben bir dünya yurttaşıyım. -Sokrates |
|
||||||||||
|
Lütfen, bitmesin bu sefer. Hayatımda ilk defa bir şeyi bu kadar istedim.İlk defa bu kadar bağlandım birisine, ilk defa bu kadar yaklaştım. Yaşadıklarım tesadüf değil.Seninle bu kadar çok karşılaşmamız tesadüf değil.Gitmen gereken o kadar yer varken benim yanımı bulman tesadüf değil, tesadüf olmamalı... Seni seviyorum biliyor musun? İlk defa bu kadar net bir biçimde söylüyorum.İlk defa bir şey için bu kadar fedakarlık yapıyorum.Yapabilirim, devam edebilirim.Sadece senin yanında olup zorlukları birlikte yenebilmek için.Birlikte gülebilmek için. Herşey için çok geç olmaması için... Herşeyin bir anda tutuşup, kalbime kül olarak dökülmemesi için... Seni seviyorum biliyor musun? Seni neden seviyorum biliyor musun? Gülmeyi bildiğin, üzmeyi bilmediğin için.Bir sürü hata yaptığın, hiç bir zaman kusursuz olmadığın için. Doğruları hemen söyleyip, yalanları saklayamadığın için... Hiçbir şey için geç olmasın.Lütfen, geç olmasın... Seni seviyorum biliyor musun? Çünkü; Seni çok seviyorum...Ve seviyorum ve seviyorum.Durmadan devam ediyorum... Seni çok seviyorum peki neden biliyor musun? Çünkü seni alıp içime sokmak istiyorum... Çünkü seni sonsuzca sevmek istiyorum...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ezgi Yavuz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |