Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
Sen evlenmişsindir belki, hayatında bir düzen yakalama karmaşası arasında bir kerecik olsa adım aklından geçmez... Ama bilirim, sen yine dağınık olursun, yorarsın çevrendekileri... Beni yorduğun gibi. Hani yemek yapardın bana, ama mutfak bakılmayacak hale gelirdi. Ben temizlerdim hep... Sen izlerdin. Sonra kızardım sana. Sen gülerdin. Bende gülerdim aslında. Kızmış numarası yapardım sana, sırf belki biraz akıllanırsın diye. Ama kızmazdım. Kızamazdım ki sana, kıyamazdım. Mutlu olur musun acaba? Mutlu musun ben olmadan... Ben senin bana anlattığın fıkraları başkasından duyduğum zaman aklıma bizden kareler geliyor. Gülüşmelerimiz, senin fıkraların, benim komik konuşmalarım, bağırışmalar, senin beni korkutmak için anlattığın silahlı amca hikayeleri... Şimdi aklına gelir miyim acaba? Ya da sen benim aklıma gelir misin? Hatıra kutumu açınca etrafımı bir bulut kaplar... Fotoğraflarımızı bulurum, adlarımız arkasında yazar ve tarihler... Anlamlarını sadece bizim bildiğimiz kısaltmalar. Solmuş güller, küçük notlar... Sonra aklıma gelir senin kokun. Aklına gelir miyim acaba? Mutlu olmuş musundur bensiz? Beni sevdiğini hatırlar mısın? Sadece birbirimize ait olduğumuz günleri...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ezgi Yavuz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |