..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Umutlarım her zaman gerçekleşmiyor, ama yine de her zaman umuyorum. -Ovid
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > NoktasaL




5 Ocak 2010
Ma&ma  
NoktasaL
Maddemi daha ağır maneviyat mı? sorusuna süre gelen değişken cevaplarda bazen doğru cevabı kendimize uygulamaya çalışır bazen de tam tersini. Terslik-zaman düzleminde orjine yakınız aslında veya değiliz.


:AGCJ:
Maddemi daha ağır maneviyat mı? sorusuna süre gelen değişken cevaplarda bazen doğru cevabı kendimize uygulamaya çalışır bazen de tam tersini.
Terslik-zaman düzleminde orjine yakınız aslında veya değiliz.
Kesin olan birşey var ki maneviyatı çoğu ölçüde maddeleştirme çabalarımızın önüne geçemeyiz.Olması gerektiğinden farklı olmasını istediğimiz düşüncelerimiz aslında hayallerimizdir.Bazı hayalleri maddeleştire bilirken bazen de hayal olması gerektiğini düşünür vazgeçeriz.Maddeleştirme kısır döngüsü diyorum bende buna.
olması gereklimiydi peki, veya hayal olarak kalsa dahamı çok uğraşacaktık veya vazmı geçicektik veya veya veya...
Doğrulamak gerekirse sağlamasını yapmak isteriz
basit bir örnek;
su buhar olur uçururuz sıkılır şoklar dondururuz.
daha güncel birini görür aşık oluruz onla olabilmek için herşeyi deneriz belki bir gün kavuşuruz eskisi gibi bakıp göremeyiz.Maddeleştiririz sevgimizi.
uçmak ister kanat yaparız yere bir taş gibi çakılınca parçalara ayırırırz maneviyatımızı bu kez olacak deriz.
Böyle devam edip gider gitmesi de bir manevi boyutta ayağımızın taşa çarpmasıda bir madde boyutunda.
Ölmek isteriz hayattaki isteklerimiz bitmiştir, intiharı hergün düşünürüz düşüncelerimizde kalmasını sağlarız , aslında yaşarken ölüyüm ben deriz fakat hala maddeyiz.
Bilimsel araştırması dahi yapılmış bunun intihar etmeyi düşünen değil düşünmeden uygulayanlar bir zafere varmıştır.
Maneviyatımız maddeleşince ölecekmiyiz?Çoğaltamazsak ölecez sanırım.
Peki şimdi size sorayım
Ma&Ma=?



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kumbara

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ölümün Önceden Gelen Sessiz Çığlığı
Boş Koy Sepeti Sende Kalsın
Sadist
Günah
Kozmik Düşünce Atıkları
Zihnimdeki Şeytanın Senfonisi I
2 (İki)
Zamansızlık
Tutulmuş Nefes
Zaman Avcısı

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Önce Dünyadan Özür Diledim [Şiir]
Aslında Var Olan? [Öykü]
Placebo [Öykü]


NoktasaL kimdir?

Özgür benlik yok olacaksa haykırışlar çığlıklarla beraber koşar


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.