..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Hiçbir şey yaşam kadar tatlı değildir. -Euripides
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Post-Modernizm > NoktasaL




15 Eylül 2009
Kozmik Düşünce Atıkları  
yok oluş serzenişleri

NoktasaL


zihnimde keşfettiğim yeni bir dünyada geziniyorum, karanlıklara bürünmüş bir kainat tek bir canlı görünmüyor.bir cızırtı sadece bir cızırtı duyuyorum.yürüyün esnasında kendi bayrağımı yapıp dumanlarla sarıyorum.her kilometre başına dikip oturup önünde bir bira içiyor sonra yeni bir bayrak için yeni bir sigara yakıyorum.devam ettikce kendime bir harita çıkarıp bayrakları takip ediyor yüzölçümüne başlıyorum 1/50 ölçekli.


:BDJI:
zihnimde keşfettiğim yeni bir dünyada geziniyorum, karanlıklara bürünmüş bir kainat tek bir canlı görünmüyor.bir cızırtı sadece bir cızırtı duyuyorum.yürüyün esnasında kendi bayrağımı yapıp dumanlarla sarıyorum.her kilometre başına dikip oturup önünde bir bira içiyor sonra yeni bir bayrak için yeni bir sigara yakıyorum.devam ettikce kendime bir harita çıkarıp bayrakları takip ediyor yüzölçümüne başlıyorum 1/50 ölçekli.
bir ay çiziyorum biraz ışıltı olsun örtmüş olan siyahlığı aydınlıkla tanıştırmak üzere.bulutlar çiziyorum yağmur asiti çiselemesi sonrasında bir tek canlı daha olmasınü, kendi bedenimi eritip bir buhara dönüştürmek üzere koşmaya başladım, yağmur altında.her damla bir oyuk oluşturuyor daha çok aya benziyorum.ay ışığı altında erimek zihnimde yok olmak nasıl tatmin edici bir duygudur böyle.
tek teknoloji benim istediğim yere gidebilir, diğer bölgeye ışınlayabilir, savaşmadan barış diye haykırmadan bir propaganda yapmadan uyuyabilir, kendime sarılabilirim.
bir kaç yol çizebilirim kendime.bir kaç robot yapabilir onlarla yağ depolayabilirim bünyeme.daha hızlı koşabilirim böylelikle.
bir masa çizmem, bir dağ oluşturur üstüne çıkar oturur zevkten dört köşe olabilirim.
doyumsuzluğa ulaşabilmek adına varsayımlar gerçekleştirebilir bu toz bulutuyla kaos yaratabilir tahribatlar oluşturabilirim bünyemde.
son olarak bir çöplük yaratır düşündüğüm herşeyi oraya gömebilir bir silgi yaratıp ile çöplerin tamamını temizleyebilir yada bırakır oldukları durumu değerlendirir canlanmalarını beklerim.mikro organizmalarımın oluşumunu izleyip her türün kendi içinde kabile oluşturup evrimini izler sigaramın dumanıyla bayrak sarmaya devam ederim.
veya yeni bir keşfe çıkar yok oluşun derinliğine dalmayı, sonunda yeniden yok olmayı izler yada bir köşede oturup kendimi dinleyebilirim zihnimin kapılarını çalıp beni bıraktığı yerde bulunca.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın post-modernizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Boş Koy Sepeti Sende Kalsın
Sadist
Günah
Zihnimdeki Şeytanın Senfonisi I
2 (İki)
Zamansızlık
Tutulmuş Nefes
Yaşamın Kıyısında
Beyin İntiharları IV
Çelişki Klişesi

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ölümün Önceden Gelen Sessiz Çığlığı
Kumbara
Zaman Avcısı
Gece Yürüyüşleri
Hayalperest
Bağzı
Sessiz
Sudaki Yazılar II (Soğuk)
Schizoid
Beyin İntiharları II (Nico)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Önce Dünyadan Özür Diledim [Şiir]
Aslında Var Olan? [Öykü]
Placebo [Öykü]


NoktasaL kimdir?

Özgür benlik yok olacaksa haykırışlar çığlıklarla beraber koşar


yazardan son gelenler

yazarın kütüphaneleri



 

 

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.