Avukatlar da bir zamanlar çocuktular herhalde. -Charles Lamb |
|
||||||||||
|
En azından şansını denemeli ki şans diye bir şey olmadığını farketmeli bi insan.Farkın farksızlarından faydalanıp farklar arasındaki çelişkiye düşüp çelişkilerde kaybolmalı kimi zaman.ki kimi zaman da kime göre değişken olmalı çelişkili zaman persfektifinde.Zaman zamansızlığın getirisi bir şeydir.Zamanıda aslında zaman yapan vede yok eden yine bizlerken tabirlerimiz bu yönde oluyor.Dengesiz duyarsız yok oluş mantığıyla yaklaşıp yeniden bu günü yaşamaya çalışıp sonra yine çelişkiye düşmeliyiz.Çelişkiler çekişip dursun dünyada dünya üstü varlıklarken takılıp kaldığımız metaforlar yok olacak birgün.oda başka bir çelişki sebebi. Bunun değişimi için uğraşmalımı? Kimi zamanları kimleri nedenleri sürekli sorgulamalımı yoksa bugünü yarını geçmişi sorgulamakta neyin nesi ? Varlık yokluk arasına yine döndük. Dönüşün başı başlangıcın sonu arasındayız yine.Hayatın vermiş olduğu mutlulukla mutsuzluklarıda yaratıp bünyede tahribat yaratmasını sağlarız. Peki bu neden ki? Neden yoruyoruz kendimizi Bünyemizi Zihnimizi Gerek duyulmaz bu kelimelere ama çevremizdekileri Aslında çevremizde kendimizden ibaret. Olmasını istediğimiz şeylere izin veriyor yoruyoruz bi şekilde üstte yazdığım zımbırtılarıda. Tabirlerden vazgeçme isteği bu sanırım . Tabiri yok sayıp yine yokluk arasında boşluk yaratıp bu anı resmetmeye çalışan ressamlarız. Bunuda hemen algılamayıp sonrasında birinin yorumuna açıyoruz. O kadar da süper bi hayat değilmiş o zaman değil mi? Değil olgusu kadar var olma duygusuda yok olabilir. Oldurma duygusu öldürme duygusuna dönüşebilir Çelişkileri daha çok çeşitlendirebiliriz. Ölmek isteyebiliriz yaşamak için çaba sarfederiz. Yapmak istediklerimiz mi? Sakındıklarımız mı? Yapmamak istediklerimiz mi? Neyiz? Kimiz? Aslında olması gerektiğinden farklı oldurma duygumuz da nedir? Bırakıp gidiyoruz şimdiyi yarını sonrasını Bırakmalarımızın kazancını harcamayı düşünüyor yeniden yok olma zamanını bekliyoruz Aslında biz kimleriz Veya ben kimim Çelişki güzergahında ikamet eden garip tipleriz Başka semtlerin tipleriyiz. Yok olup hergün dirilmeyi takip ederiz. Fakat hala da kim olduğumuzu ne olduğumuzu bilmeyiz Peki biz kimiz? Ben kimim?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |