..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam ciddi, sanat neşelidir. -Schiller
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Özlem Özcan




8 Ocak 2010
Doğum Günü/n  
Özlem Özcan
Bugün sırada ki tüm şarkılar senin, saçlarında ki beyaz teller benim olsun...


:AIFJ:
“İçimin en iç yanı!”*

Kimseyi ardında bırakmayacağın, bırakmak zorunda kalmayacağın yeni yaşlar dilerim sana. Sevdiklerimiz hep yanımızda olamıyor, bazen başaramıyoruz yan yana yürümeyi biliyorsun; ama her ne kadar uzak olsa da sevdiklerin, sevmeyi başarabildiğin, onların adını bir yerlerde doyasıya andığın bir ömür dilerim sana.

Gidenleri bekleme, yine de sabrının suskunluğa buladığı her isyanı doyasıya haykırabildiğin yüreklilikte vedalar olsun hayatında. Ne çağır gidenleri, ne de susmak zorunda kal ardından kayıpların. Eksilerek yaşamak, tekrar bütünlenmek için fırsat aslında. Sen eksildiği yerde tekrar çoğalabilen vedalarla ilerle hep, yeni yaşlar yeni mutluluklar taşısın hep sana.

Başarması zor olanı başarmak her zaman marifet olmuyor ne yazık ki… Unutmakta marifet değil yani, ne kadar zor olsa da, karşılığı birilerini unutulmuş bırakmak olan bir şey seni yüceltmez. Seviyorum dediğin hiçbir şeyi unutmadığın, marifetinin başkalarına zarar vermediği başarılarla dolsun senin ömrün. Öyle başarılar olsun ki, karşında kaybeden aslında kazandığını hissetsin.

Eğer seni ne olursa olsun bırakmayacağım demediysen, gitmekten korkma. Ama gidişlerin can yakacaktır illa… Yine de giderken bile sen olabiliyorsan, hiç değişmemiş olmanın ihtimali avutur senden sonra adını ananları. Giderken de kendin ol yani, şimdi neler yapıyor demesin ardında kalan, bilsin ki sen hep doğru bildiğin çizginin üzerinde, kimi zaman yalpalasan da yürümeye devam ediyorsun. Yine de her şeye rağmen yanında kalabileceğin insanlar olsun hayatında, gitmekten korkmadığın kadar, kalmaktan da pişmanlık duymayacağın hayatlar dilerim sana.

Özlemekten haz duyduğun insanlarla dolu olsun ömrün. Özlemek acıtır sanıyorlar, oysa özledikçe bir an daha kalır yanında giden, sen onu özledikçe yaşatırsın. Kimseyi ölüme terk etme, her giden yine de sende yaşayabildiğini bilsin, özlendiğini bilmek, özlemek kadar yaşatır ruhu.

Sahibi olduğun varlık değil, sahip olmadıkların göstersin gücünü. Varlık içinde; ama yokluğu bildiğin bir ömür dilerim sana. Ancak öyle tadına varabilirsin elindekilerin, yediğin her lokmanın tadını alabildiğin sofralar dilerim sana.

Yaşlanıyorum diye düşünme, yaşaya yaşaya ilerliyorum de kendine. Ardındakiler, yanındakiler ve gelecekte seni bekleyenler arasında, adım adım güzelliklere taşıyorsun kendini. İnsanların seni çağırdığı ve senin çağırdığın her insanın yanına geldiği, ismince bir ömür dilerim sana!

Bugün sırada ki tüm şarkılar senin, saçlarında ki beyaz teller benim olsun. Bütün doğum günlerin mutlu olsun…


.Eleştiriler & Yorumlar

:: Doğum günü/n
Gönderen: Yalnız Yolcu / , Türkiye
26 Nisan 2010
Bir insanın doğum gününde alabileceği en güzel hediye... Teşekkürler...




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ölü Veda
Cam Kenarı Yolculuklar
En Güzel Hayalin

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ziyaret
Zamana Hükmeden Kadın
Bedel
Yine Gel...
Senin Ayrılığın
Kendime Aldanırken, Aradığım Gerçek...
Tek Gece
Raslantı...
Karalama
Gayri Resmi Hatıralar Geçidi

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Rüya... [Şiir]
Dilek [Şiir]
Gidersem Eğer... [Şiir]
Saklı Yalnızlık [Şiir]
Dinleme Faslı [Şiir]
Gizil Bilmece [Şiir]
Taşınma [Şiir]
Geç Kaldık [Şiir]
Bekleyen [Şiir]
Düşününce, Sen... [Şiir]


Özlem Özcan kimdir?

Daha kendimi tanıyacak kadar yaşayamadım kendimde. . . Hep başka hayatların peşinde sürükledim kendi hayatımı. . . Yorulduğumda çok geçti artık,kimbilir kimde unutmuştum bana ait tüm özellerimi. . .

Etkilendiği Yazarlar:
Ümit Yaşar Oğuzcan


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Özlem Özcan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.