..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Usun ve deneyimin aksaçlılarınki gibi, ama yüreğin masum çocuklarınki gibi olsun." -Schiller
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > HAMZA EKİZ




14 Ocak 2010
Sensizlik  
HAMZA EKİZ
SENSİZLİK.......


:BJHF:
SENSİZLİK…..

Kara bulutlar sardı yaşadığımız şehrin üstünü, yağmur ha yağdı, ha yağacak ve yüreğimde yarım kalan bir türkünün dizeleri. Mırıldanıyorum, senin yokluğunda içim seninle dolarak…..

GÜNEŞ KÜSMÜŞ ŞALKIMIYOR AH SENSİZ
ZERDALİ GÜZELİ GÖZLERİNLE BAK BANA
KEDER EŞ OLDU YENEMİYORUM AH SENSİZ
BALDAN TATLI SÖZLERİNLE GÜL BANA
DİKEN SARMIŞ GÜLLERİMİ DEREMİYORUM
GÜLDEN NAZİK ELLERİNİ UZAT BANA

HASRET YANAR GECELERİM AH SENSİZ
DAVRAN GÜLÜM ESEN YEL OL GEL BANA
GÜNEŞ KÜSMÜŞ ŞALKIMIYOR AH SENSİZ
ZERDALİ GÜZELİ GÖZLERİNLE BAK BANA
KEDER EŞ OLDU YENEMİYORUM AH SENSİZ
BALDAN TATLI SÖZLERİNLE GÜL BANA…


     Kalmak mı? daha zor, gitmek mi? Diye sorardım kendime hep. Kimi zaman gitmek derdim. Ama şimdi kalmanın anılarla yaşamanın ne kadar zor olduğunu öğrendim sensiz geçen saatlerde günlerde ve gecelerde. Nefesini arıyor nefesim. Elinin değdiği her yerde seni görüyorum. En kötüsü de geceleri uyanıp seni yanımda görememek; sensizliğe sarılmak ne demek bilir misin sen? Yatağımızın sen kokan yanında. Evet komik gelecek beklide sana ya da ne biliyim alabildiğine çocuksu yada saçmada gelebilir işte ne biliyim. Sadece hava kapalı bu sen kokan şehirde ve yağmur sanki senin olan izleri silecekmişçesine düşmanım o damlacıklara bugün. Yağmurda ıslanmak istemiyorum ya da üşümek, ısınmak için sarılacağım bedenin uzaklarda. Sen yoksun ve ben alışamadım bu yokluğa, sanırım alışamayacağımda. İçim acıyor biliyor musun? Sıcak bakışlarını özledim, o samimi masum çocuksu gülücüklerini ve o sıcaklığını özledim, kafamı omzuna dayayıp televizyon karşısında güven dolu kısacık kestirmeleri. Hele saçlarıma dokunup bana “Seni seviyorum” dediğin o zamanlar, bir çocuk gibi daha da sarılırdım sana, Sen uyuduğumu düşünür hiç kıpırdamazdın ama ben senin benimle ilgilenmeni fırsat bilir derin derin çekerdim kokunu yüreğime.

     Başladı işte, şehrim tüm kirini yıkamak için gökten süzülüyor damlalar. Cama vuran damlalar gözyaşlarımla yarışıyor. Sesin geliyor kulağıma, içim seninle doluyor. Ama yoksun. Kilometrelerce ötede şimdi sen ne yapıyorsun kim bilir? O şehirde senin kanıyor mu yüreğin? Bensiz vakitlerde, hangi anılarımızı canlandırarak avunuyorsun? Kim siliyor gözyaşlarını? Sende düşman mısın soğuğa, yağmura ve o kahrolası gri bulutlara? Gerçi güneşte ısıtmıyor ki beni. Anlamsızlaştı hayat. Seni bu kadar çok sevdiğimi sensizken öğrendim biliyor musun? Gülmek ne demekmiş şimdi daha iyi anlıyorum yada bir çift göze bakıp o güzlerde hayatı yaşamak derin derin ve umutlar besleyerek. Fotoğrafların kaldı geride, onlara sarılıyorum kimi zaman ama olmuyor. Özlemin derin bir yara açtı yüreğimde, kelimelere sığmıyor…

     Sen, sensizlik nedir bilir misin? Bilemezsin… Sen seni özlemek nedir bilir misin? Onu da bilemezsin. Peki sen seni düşünüp yarınlara umutla bakmak nedir bilir misin? Bilemezsin… Ama şunu bil Sensizliklerde öğrendim seni sevmenin en güzel yanını. Umut etmenin beklemenin ne kadar güzel bir duygu olduğunu yine sen öğrettin bana. Dedim ya yüreğimden geçenler sığmıyor kelimelerin dar kalıplarına, nede sözcükler o anlamları taşıyabiliyor. Seviyorum seni, sensizlik içinde…..

     Dedim ya sen sensizliği nereden bileceksin? Ama biliyor musun ben öğrendim, sensizliği değil ama, ben seni beklerken umutlar beslemeyi, seni düşününce gülebilmeyi ve ben dev özlem dalgaları içinde bir taka misali dik durabilmeyi öğrendim. Ve her doğan güneş kendini teslim ederken karanlığa, ben sana yaklaşıyorum adım adım. Kokunu duymaya başlıyorum, sıcaklığın ısıtmaya başlıyor bedenimi… Evet Özledim seni,,,Ama sen SENSİZLİK İÇİNDE SENİ ÖZLEMEK NEDİR Bilir misin? Bilemezsin… Sensizlik böyle bir şey işte… Umutla seni yaşatmak, umutla sen dolmak ve inançla seni beklemek…. Adı üstünde “SENSİZLİK” işte…


www.hamzaekiz.com



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Sen Sevmek Nedir Bilirmisin?
Sevda
Bir Dosta İnceden Sitem…...
Uçurtmayı Vurdular
Sevdalarımız
Yeniden

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gülüp Geçin……
Değişim
Şuursuz Bir Yazı…
Biz Kimiz*
Ama Ben Seni Çok Sevdim…….
Yorulur Mu Bir İnsan?
Unutmadımaklımda!..
Tatlı Bir Hayaldir Benim Köyüm……
Nasıl Bir Sevdaya Sevdalıyız Biz?
Çocukça Bir Tebessüm…

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yürek Sızısı [Öykü]
Gökyüzü [Öykü]
Kalemle Aydınlanan Düşler [Öykü]
Hişt Oradakiler…. [Eleştiri]
Gündem [Eleştiri]
Asosyal Bir Paylaşım [Eleştiri]
ve Zaman Durdu…. Konuştu Yürek Pervasızca…… [Eleştiri]
Yeni Türkiye!.. [Eleştiri]
Yoruldum [Eleştiri]
Olacak Tabi O Kadar [Eleştiri]


HAMZA EKİZ kimdir?

İNSAN OLMAYA ÇALIŞAN BİRİ İŞTE.

Etkilendiği Yazarlar:
CAN YÜCEL


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © HAMZA EKİZ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.