..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
"Moda denilen şey o kadar çirkindir ki onu her altı ayda bir değiştirirler." -Oscar Wilde
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Gülmece (Mizah) > Haşmet Şenses




19 Mayıs 2010
Timsah  
Haşmet Şenses
Bu sıcakta hiç çekilmiyorlar. Hiç kımıldamayan gözlerimi şunların üzerinden ayırmıyorum ve ayırmayacağım da. Ta ki çekip gidene kadar ikisi de.


:ADHG:
Bu sıcakta hiç çekilmiyorlar.

Hiç kımıldamayan gözlerimi şunların üzerinden ayırmıyorum ve ayırmayacağım da. Ta ki çekip gidene kadar ikisi de.

Ah şu teller olmasa çoktan midemdeydiler. Atıp tutarsınız şimdi tabi.

Gidin lan, gidin işte...

Suya şöyle bir dalmam lazım ya... Şu iki mal çekip gidene kadar kımıldamayacağım.

- Valla ben devrilmiş ağaç kütüğü sanmıştım abi.

- Ne ağacı lan. Bildiğin timsah işte.

- Bildiğim ha? Öyle çok var ki sahi!

- Ne lan hiç mi belgesel ney seyretmedin.

Töbe töbe... Sabır, ya sabır...

- Nası bakıyo lan yiyecek sanki.

- Sıkar biraz abi, teller var.

- Olmasa var ya, görürdüm ben seni, nasıl dövüyo topukların o koca kıçını.

Kardeş! Bak geyikler o tarafta, hadi...

- Osman abi ya.

- Söyle gülüm.

- Bunlar nereden geliyor abi.

- Valla uzaktan. Afrika filan. Hatta Brezilya'dan

- Alex gibi dii mi abi? Heh heh he...

- Yok daha çok Pele gibi. Topu sektire sektire geliyorlar dizlerinde.

Şu tellerin bir zayıf noktası olmalı, ama nerede?

- Hadi biraz da ayılara bakalım.

Aynaya bakmaya gidiyorlar, neyse.

Nerde benim suyum. Hooop. Oh be, çekilir şey değiller billa.

- Adamım bak timsah.

Yok bendeniz Sylvester Stallone. Ama yumruk atmıyorum, yiyorum daha ziyade.

- Yok be dostum. Benim müstakbel çizmeler onlar. Hah hah ha...

Seni bir çizerim var ya.

Şimdi biraz da şunlara poz vermeli ya, pek gıcığıma gittiler. Dur bakayım hele.

- Dostum bu biraz fazla mı yaklaştı ne?

- Korkma adamım, teller var.

Onlar olmasa hepinizi neresine sığdıracağım midemin , bilmiyorum.

- Yok abi bozuk bunun niyeti.

- Sahi lan, ufak ufak uzayalım şuradan. Ama çaktırma millete rezil olmayalım.

Nooldu kardeş. Adamım, dostum falan nereye gitti, şakülü kaydı dilinizin bir anda.

Ohh... şöyle bir de sırtüstü... İyi geldi valla.

Şu gölgelere bakılırsa akşama birşey kalmamış ama...

Aha da geliyorlar gene.

Buyrun kime bakmıştınız.

- Saniye şuna bak ne müthiş.

Tellerin o tarafında göreceksiniz siz asıl müthişi.

- Bırak Vedat ya. Korkunç, iğrenç hatta.

Vedat kardeş bak yenge menge dinlemem, o bacım biraz dikkatli konuşursa iyi olur. Gerçi her halukarda yerim ama, o ayrı bir konu.

- Öyle deme dünyanın bir ucundan getirmişler biz görelim diye. Çok egzotik.

Bana sormuşlar mı birader.

- Aman çok gerekti. Hem artık sıkıldım ben bu hayvanlardan filan. Sahilde bir kafede oturmak varken.

Ha şöyle bacım. Akşam da bara gitmek filan, valla burada ne mum var ne tütsü. Bir de güzel kırmızı parlatın.

- İyi hadi gidelim.

- Yalnız merak ettim. Neden timsah gözyaşları derler Vedat.

Hoppala... İyice kırıcı oluyorsun yenge, tam giderayak... Bizim de duygularımız var herhalde.

- Amaan sevgilim ne bileyim. İnandırıcı olmaz diye sanırım.

Bak şimdi Vedat kardeş, oldu mu! Seni yemem diyordum, biraz kanım kaynamıştı ama... Batırdın valla... Beni bir sen anlamıştın ya, onu da yanlış anlamışsın.

Neyse uzayın da, biraz dalayım şöyle.

- Sayın konuklarımız, parkımız ziyarete kapanmak üzeredir. Lütfen çıkışa...

Oh be. Ne gündü ya. Gelir şimdi benimki.

- Ne o lan keraneci, sıkılmış gibisin. Akşam da yalnızlık tabi. Kolay değil. Hadi bakalım, benim elim kaçar. İstersen açayım kapını diyecem ama, orda eşekler falan... Ama yersin mersin maazallah.

Yemin ediyorum önce seni yiyeceğim, ama yemeden önce artık... Töbe...Töbe...

Yarın gene aynı geyikler... Sıkıldım ben valla. Bu kadar insanı seyretmem için beni ta buralara getirdiler.

Yeter ben gördüm artık göreceğimi.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Tavşanlar ve Bir Ayrılık
Hurda
Götürülüş
Çözülüş
Krem Renkli Kedi
Durmuş
Bir Balık Öyküsü
Sabah Akşam Mozart
Sercan
Alaaddin'in Uykusu

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
İstila [Şiir]
Krallar, Duvarlar, Köpekler [Şiir]
Lütfen Kapatın Ekranı ve Bir Şans Verin Kendinize [Deneme]
Kulelerin Dışında [Deneme]


Haşmet Şenses kimdir?

Görüntülerin giderek hızlandığı, belleği ve bilinci dumura uğratan bir girdaba dönüştüğü günümüzde, yazının yavaşlığında soluklanmak ve direnmek için yazıyorum.

Etkilendiği Yazarlar:
Klasikler, gerçekçi ve toplumcu sanatçılar, ressamlar, müzisyenler ve dünyayı anlamaktan ötesini, onu dönüştürmeyi öngören tüm insanlar, sanatçılar, düşünür ve bilim insanları...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Haşmet Şenses, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.