Sevginin bulunmadığı yerde us da arama. -Dostoyevski |
|
||||||||||
|
Ellerin bir orkide beyazlığında ve narinliğindeydi. Aşkın zehrini tadardım parmak uçların dudaklarıma değdirdiğinde. Öperdim, öperdim ellerini. Bir daha bu anı yaşayamam diye o an ölmek isterdim senin ellerinle. Avuç içlerin okyanusun derinliğindeki istiridyenin bir incisiydi. Avuç içlerini her öpüşümde sedeften bir köşk inşa ederdin düşlerime. Ey sevgili ellerinle yine dokun yüreğime. Şiir yazar gibi duygularını kazı tenime. Tenimden kan aksın da izin kalsın bedenimde. Beş parmağın bir rubai gibi işlensin üzerime. Bir şiir kitabıydı tenimin her karesi. Dudakların değerken tenime, mısra mısra arzular yükselirdi gökyüzüne. Sen sabaha kadar şiirler okurdun, ben de sayfa sayfa açılırdım sana. Ne tatlı bir duygu olurduk. Sonra ellerin her mısranın altını çizer gibi, göğsümün üzerinde gezerdi. Ellerin yüreğimi yerinden sökecek gibi beklerdi. Duygularım bir güvercin gibi kaçardı göğüs kafesimden. Sen de yakalardın kanatlanan duygularımı. Artık sana ebediyen tutsak olurdum. Ellerin bir kiraz ağacının çiçeklenen dalları gibi ince ve zarifti. Bir kiraz tadında aşk için ellerine arıların polen toplarken ki hassasiyetiyle dokunurdum. Sonra ellerin meyvelenirdi. Doya doya öperdim avuç içini. Bir sepet kirazı yer gibi öperdim avuç içini. Ellerin bana tatlı bir güzellik yaşatırdı. Yaşamak ellerine dokunmak kadar sıcak ve tatlı olurdu. Mutluluk senin ellerinle bana dokunurdu.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |