"İçtenlik bütün dehanın kaynağıdır." -Boerne |
|
||||||||||
|
Bir başlangıcın temeliydi o 5 dakika.5 dakika da hızlı olan kazanıyor şimdide. Başlangıç yapılır oyun başlar zaten var olan fikirler ortaya bir su testisinden yavaş yavaş boşaltılır bir nehire.Nehire karışan bu su heyecanını zevkini üzüntüsünü kederini yavaş yavaş enjekte eder nehire ve bir takım etkileşimler yaratır nehirde. Peki nehir çok mu vurdum duymaz? Tabiki oda birşeyler katıcaktır başı boş bırakmayacak yönlendiricek kendisiyle beraber.Bir anne olacak sahiplenecek sevgi gösterip kucağında ninniler söyleyerek salına salına gezdirecek ve bir deniz bulana kadar devam edecek ta ki doğa ananın asıl kucaklarına kavuşup doğa ana sahiplenip emzirene kadar. Süreç ne kadar hızlı oysa ki. Uzaktan bakılınca yok olan çabucak var oluyor var olan kayboluyor uzaklaşıyor bir sessiziğe kavuşurken bir yandan da patırtı gürültü yaratıyor. Bir dengedir değil mi? Dengesiz insanda dengeli tavırlar olmazsa olmaz ki dengeleme sağlansın. Yani Dengesizlikte bir tür Dengedir. Olası süreçler hepsi belirlenir belirli süreçler başlanmasıyla testiden boşaltılmaya hazırdır. Oysaki 5 dakika değil miydi? İşte o 5 dakika insan hızıyla gelişmişti. Işık ses görüntü eklenince değişim başlamış ve yok oluş senfonisi çalmaya hazır hale gelmiştir. Bunun da tekamülü şu oluyor sanırım. Her yok oluş bir başlangıçtır. Her doğumun da bir yok oluş olması gibi.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NoktasaL, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |