Özgür insan, denizi daima seveceksin. -Baudelaire |
|
||||||||||
|
Oysa sokaklardan yaralı döndük evet. Kan döktük can verdiğimiz sevdalara. Kara kalemlerle kalın çizgiler çektik yitirilmiş düşlerin üzerine. Rüzgârlar değdi gözyaşlarımıza. İncitilmiş bir çocuğun kırgınlığı kaldı gözlerimizde. Oysa düş yorgunu gecelerden çıkmıştık umut yorgunu sabahlara… Bir avuç serüven tutkunuyduk, aşklara vurduk kendimizi. Kırmızı uçurtmalar uçurduk rüzgârlı bayırlarda. Avuçlarımızda ince bir sızı, şarabî akşamların kıyılarında yürüdük ıslık çalarak. Sokakların eflatun rengini sevdik, rakı içtik, türkü söyledik, sevdalandık! Erguvanlara döndük her bahar! Yel olup geçtik dağlardan, sel olup coştuk nehir yataklarında. Yüreği avuçlarında yaşamayanları anlayamadık. Küçücük yüreğimizde kocaman kederler taşıdık. Aşkla-düşle çıktığımız yollarda hesapsızdık. Bilmedik artılarla eksileri toplamayı… Bir avuç serüven tutkunuyduk, en çok aşklara vurduk kendimizi… Sonra savrulduk her birimiz ayrı yönlere. Yüzümüzde kırık tebessümle, kırık kanatlarımız kaldı omuzlarımızdan hüzünle sarkan. Ağlamayı da delikanlılıktan saydık… Ağladık… Ayrıldık… Şimdi mevsim yeniden bahardır! Uyanışıdır kaç mevsim uykular sızmış yüreklerin. Nisanla gelecek kederlere şimdiden hazır olma vaktidir. Serüvenlerden kapanmayacak yaralarla dönmeye yeniden yürek koyma vaktidir… Sırça kavanozlarında yüreğimizin yeni acılar biriktirmeye gönüllü olma vaktidir… Yeniden kuşanıp sevdaları yollara düşme vaktidir! Aklın firar mevsimidir.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Gülcihan Atalay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |