..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Şiir, tarihten daha felsefidir ve daha yüksekte durur. -Aristoteles
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > İlişkiler > HAMZA EKİZ




31 Ocak 2011
Dostum….  
HAMZA EKİZ
Dürüst yürekli, ve gerçekten adam gibi adam olan SERKAN NOGAY'a……….


:ACGH:
Sevda bilmez bir yürek ve sevdasızlaşmış bir dünya içinde kalakalmış bir beden. Kaybolmuş umutların ve inançların ortasında nereden gelip nereye gittiğini bilmeyen ve yarının ne sunacağından habersiz yaşanan bir hayat. Yüreğine gömdüğü onca cesedin mezar bekçiliğini yapıyorum hala. Ve hala yağmur sonrası mis gibi kokan toprak ve hala yumuşacık. Sertleşmek bilmeyen bir yürek. İnsana dair ne varsa yaşamayı bilen insanca seven ve ne olursa olsun çıplaklıktan uzak o Anadolu motiflerinin güzelliğinde yaşanan sevdalara gebe kalmış bir yürek. Yok olmuşluğun içinde kalakalmışım. Enkaz altında kalmış yüreğim. Saçma salak yaşanan bir hayatın en saçma yerinde biten bir çiçek misali üzerime basan kirli postalların yükünü taşıyor bedenim.

Ne denli ezilsem de ne denli yok olmaya yüz tutsa da yaşadığım hayat ve ne denli savrulsa da beden o karanlığın içinden beni alan bir elin varlığını bilerek yaşıyorum bu lanet olası dediğim hayatı. Dost nedir dost kimdir ne işe yarar nerede karşına çıkar kimse bilmez ama bana bu mezarların sahipleri öğretti dostun ne demek olduğunu. Dost diyorum dost… Hani adam gibi adam… hani ölüyorum dersen ölümle seni değişmeyen adam öyle delice elinden tutup seni Azrail'in elinden bile alan. Kimi zaman suskunca sana bakınca o gözlerde anlatılan her değeri anlayan ve kimi zaman bir türküde sana her şeyi anlatan sana dik durmayı yok olmamayı öğreten. Tüm olumsuzluklara umutsuzluklara ve inançsızlıklara rağmen sana o inançları sana katan. Dost işte yok ötesi. Dost. Salla sevdayı salla umudu inancı dostun var mı? Anlıyor mu seni. Bağırıp çağırıyor mu sana lanet okuyor mu gülerek ölmezsin ve ölmezsin ne olursa olsun ölmezsin bir rakı kadehinde balık olur yaşarsında yine de ölmezsin. Dost işte adı üstünde dost. Yok dahası salla gerisini ölmezsin yaşarsın. Ağlarsın, çekilirsin kabuğuna lanet okursun dünyaya ama ölmezsin. Dostlar yaşatır insanı dostun varsa ölmezsin. Ve buluşur kadehler dertler dökülür boşalan şişeye sessizce ve sarılırsın bir dosta ağlayarak ya da sessizce ama yaşarsın inadına yaşaman gerektiğini öğretir o dost sana. İşte var bir dost ve iyiki de var işte yaşıyorum sessizce ve umutlarımı biriktirerek…..Yaşıyorum yine dostlarla bir kadeh rakının umuda çizdiği sessiz yola vurarak bedeni….

Dost …işte sonu yok ..dost.. bilmez olmayan değerini bilmez yaşamın anlamını….yaşamak var yarınlarda kadeh kadeh rakıları paylaşmak suskunca anlamak için birbirini…kısa ve öz dostça........

www.hamzaekiz.com



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın İlişkiler kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gülüp Geçin……
Ama Ben Seni Çok Sevdim…….
Biz Kimiz*
Yorulur Mu Bir İnsan?
Nasıl Bir Sevdaya Sevdalıyız Biz?
Çocukça Bir Tebessüm…
Boş Versene Hayat!..
Bazen Susarsın
Köşe Başındayım….
Korkmayın Benden!..

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Değişim
Sen Sevmek Nedir Bilirmisin?
Şuursuz Bir Yazı…
Unutmadımaklımda!..
Tatlı Bir Hayaldir Benim Köyüm……
Sevda
Bir Dosta İnceden Sitem…...
Yazar Olmada
İnadına Yaşa Bebek…
Uçurtmayı Vurdular

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Yürek Sızısı [Öykü]
Gökyüzü [Öykü]
Kalemle Aydınlanan Düşler [Öykü]
Hişt Oradakiler…. [Eleştiri]
Gündem [Eleştiri]
Asosyal Bir Paylaşım [Eleştiri]
ve Zaman Durdu…. Konuştu Yürek Pervasızca…… [Eleştiri]
Yeni Türkiye!.. [Eleştiri]
Yoruldum [Eleştiri]
Olacak Tabi O Kadar [Eleştiri]


HAMZA EKİZ kimdir?

İNSAN OLMAYA ÇALIŞAN BİRİ İŞTE.

Etkilendiği Yazarlar:
CAN YÜCEL


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © HAMZA EKİZ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.