Bir gün karşıma biri çıkacak ve bana: "Herşey olması gerektiği gibi olmaktadır, efendim" diyecektir. -A. Ağaoğlu, Yazsonu |
|
||||||||||
|
Buram buram esiyordu uzaktan sevdiğinin kokusu. Ona özeldi sadece bu, nerede olsa bilirdi. Başka hiç bir kadına yakıştırmamıştı hüznü bu kadar. Hazan saklıydı bakışları. İçini ısıtan sıcacık gülüşlerinin ardında, güzel gözlerinden taşan anlamlarında hazan saklıydı hep. Çocukça sırnaşmalarında, masum cilvelerinde içten içten bir sırrı saklar gibiydi. Bir gizem, bir tutku vardı yaratılışında. İnsanlık taşıyordu yüreğinden. Karşısındayken kalbinin çırpınışlarında hep adını duyar gibiydi. “senin için varım, seninle varım.”diyordu her bir ritmi sanki. Güzel yüreğinin tılsımı sarıyordu ruhunu genç adamın. Karşısında yitip gittiği kadındı o, ötesi yoktu... Meleğiydi onun, kanatsız meleği... Her şeyi; iyiliği, masumiyeti, sadakati, güveni, sevgisi..varlığıydı, var oluşuydu... Sıyrıldı güzel gözlü bakışlarından, duyamaz oldu kokusunu. Bakındı şöyle bir etrafına... Boşluk,karanlık... Arandı bir kez, bir kez daha, son bir kez daha! Bulamadı, yoktu. Elini nereye atsa bomboştu. Kendini dahi bulamadı sonra , yok oldu. Yersiz yurtsuz, bir başına, hiç gibi... Buz gibiydi ruhu. Ne hüzün kokuyordu etrafı ne hazan saklı bakışlar vardı karşısında. Gülümseyen, içini ısıtan hiç bir şey kalmamıştı. Doğruldu var gücüyle yerinden, bıraktı elindeki fotoğrafları. Son bir gözyaşı damlası akıttı hatıralarına. “Meleğim!” dedi, “Meleğimmm...” diyebildi. Hazan bakışlı meleği çoktan kanatlanıp uçmuştu yanından, yanı başından... Ürperdi aniden, bir sıcak dokunuştu sanki tenine değen.. O bilindik kokuydu duyumsadığı, sadece onun hüzün kokusu, meleğinin kokusu.. Anladı ki o an, meleği onu asla bırakmamak üzere güzel ruhunu teslim etmişti ona yalnızca ve hüznünü bırakıp kanatlanmıştı uzaklara... ..::burcu::..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Burcu Özdamar, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |