Bir gün karşıma biri çıkacak ve bana: "Herşey olması gerektiği gibi olmaktadır, efendim" diyecektir. -A. Ağaoğlu, Yazsonu |
|
||||||||||
|
Resimler camlara tek tek söverken Buğu Eksilir Gözler resim olur Kış üşüyorum çok ve baharı çekiyorum içime alev olsun Ve sen güncel sarhoşlukta bir masal Sınama Kalpler kendiliğinden başlar filme Eğer bir sinemada değilsen Çoksundur ama yok olan bir çoklukta Girdabinda Eksilir kamera olursun “bir ömür geçse de parlak ve ıslak -eksilir- buğu senin yüzün asıklığa yönü dönük Kırılgansın Başa çıkılmaz votkanın tuttuğu boyun siniri gibi -Vişnemsi- -II- “parlak gövdeli bir kuşaktır yüzümde monolog yazan ümit tortuları.sakın gitme dediğimde gidersin sen ve ıssız şampiyonu olursun örümcek grisi vakaların.bir polis gibi kokarsın ve bir ajandır yüzün Çok büyükler ajans dinlerler eskidir umarsın Hatırlarsın Kış Donuyorum kelimelerim parçalanıyor ateşler altında Şimal yine asker sesleriyle vurgu yapıyor bölünmüşlüğüne Eksiliyoruz “Senim bensizliğimle ben benin sensizliğinle sen" -III- Kendiliğinden başlar Damlalar ruhuna vurur Kristalleşmiş buğu keserken yüzünün gamsızlığını Dört dönerken ortalarda bir yerde ağaçlar çoğul ölür -ölürsün- Bırakıp yaşayamam bir sinemada Ve kış gibi beni kınama “Bırak baharı alayım yosun tutmuş bronş kıvrımlarıma Hece geceyi harcasın bırak oyunlara dalayım Keskin hüzünlere" Keskin namlular gecesi olsun bu Ölümüne prova Birinci plandan gelmeyen umutlu ilkbahara geçiş -ikinci plan- vesaire -IV- Benim sensizliğimle sen Senin bensizliğinle sen Tamamlarsın… Kendiliğinden…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © selim koç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |