..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir önyargıyı yok etmek, atomu parçalamaktan daha zordur. -Einstein
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Sürrealizm > selim koç




26 Haziran 2012
Kabusların Krallığı  
selim koç
"sensiz bir sensin ondan yeniyorum seni!" diyor.gülüyor iğrenç iğrenç..


:BJDF:
1.
birinci zonda bitti oyunlarımız.arkadaşım yüzbaşı oldu oyunda.bense ona inat,bende yüzellibaşı olucam dedim.yanımızdan geçen yaşlı bir hüzün güldü bana.
öyle bir rütbe yok evlat
ben yaptım,oldu dedim.şaşırdı yaşlı gülümseyişin çoğul bulutları.
veni-vedi-vici dediğim her solgun umutta biriktirdim gözyaşlarımı.onlar bir de bilanço kalemi açtim.tek düzen hesap planına vakıf bir vazgeçiştim.yendikçe büzüldüm olduğum yere.
taşeron sistem kadar haksızdı hayata attığımız çalımlar.hakemlerin faul çalmadığı her dakikada istemi yıkan ayrı bir sömürü sistemiydik.

2.
şeytanı kovalıyorum gecenin bir vakti.kıvrık dişli ve de boynuzlu ve kısa boylu bir çocuk görünümlü.sopa ile vuruyorum.kaçıyor.sonra bir üst kata çıkıyorum.yine kapıda karşımda sırıtıyor.yine vuruyorum.çatıya kaçıyor kovalıyorum.çatının açık teras bölümümde yakalıyorum.boğazından tutup aşağıya atmaya çalışıyorum.ama kendim düşüyorum terastan.yerde kanlar içinde kalıyorum.asfalt yolun üzerindeyim.kafamı kaldırıyorum.şeytan gülüyor
"sensiz bir sensin ondan yeniyorum seni!" diyor.gülüyor iğrenç iğrenç..

3.
çizdi ve çözdü beni yarim.beni bir elma kabuğuna yazdı yarim.tam orta noktaya koydu.sırların burada dedi.kim önce silahını çekerse onundu elma kabuğu.
sana bir şans tanıyorum.herkese tanımam.
düelloda yenildim.bir mezara düştü kafam.yarimi düşünüyordum hala. ne vefa.kokuşmuş ömrün çiğnenmiş varlığı.
batak nerede?!

4.
varoluşumu kandırdım.onu iş,oluş,hareket,ruhsal kadro vaad ettim.zenginliğini çalıp onu korkunun krallığına sattım ve kara geçtim.
ömrümüz tüm yıkımlarım bir sermaye birikimiydi.kenz ve haramdı.kim aldırırdı artık güneş ne kadar yanmış ve de sönmüş.
zaten sönmüş bir boşalma tutkusu değilmiydik aşka karşı.
bütün yalanlar hüznün yüzü olan senden bir bıçak ucuyla fırlıyordu yokluğuma.tokluğuma rağbet eden ilacımsı bir suskunluktu.o gece ve de herhangi bir gece içinde olmayacaktım o heryanından lav fışkıran ebedi yolun.
sabah oluyor uyan
sesin geldiği yöne baktım.başımda bahar prensesi görünümde biri vardı.vücudu karanfillerle kaplı.gözümü yumdum.şafakta silüetimi vuruyordum..

5.
oyunlarla yaşayanlardan biriydi katilim.peşinden koşuyordum bıçak bıçak ve kurşun kurşun.koştum,koştum.ama yetişemiyordum.çok geç farkettim bir karadeliğe girdiğimi.hızımı kestim ama kendiliğinden sürükleniyordum.düştüğümde yıl 2036 idi.bir bardaydım.bir içki söyledim masaya.gözlerim bir anda şaşakaldı.karşı masada kendimi gördüm.hala yaşıyordum.60 yaşındaydım.yaşlı ben, beni farketmedi.yanımda o vardı.o sevdiğim hüzün benim.suratı buruş buruş ve hala güzel.nasıl oluyorsa işte.bana öyle geldi.
ben bir yaşlı bir soyguncu pardon ikrazatçıymışım artık.vay anam! ölmemiş bir de yıllar sonra zengin olmuşum.içki parası geldi.1200 tl.bir bira 1200 tl mi olur dedim.%500 vergisi bilmiyormusun? dedi garson bey.yuh! kendimden yardım istemeyi düşünürken aniden bu soyguncudan yardım mı istenir diyip kaçtım.garson peşimden.
kaçma lan alçak .bne.parayı ver!

6.
düğün salonuna giriverdim.adımlarım geri geri atarken.titreyerek yürüdüm.oradaydı işte.beyaz gelinliğiyle.dans ediyordu lavuk bir damatla.ümit besenleştim.zaten ortada bir nikah masası vardı.ulan gel de ağlama dedim.bir tanıdık gördü beni.ne işin var olum burda.kızı sen bırakmışsın.zaten nişanlısın. vallahi bırakmadım.o beni oyalamaya kalktı dedim.
bir el dokundu sırtıma.hadi gidiyoruz.amma içtin.ağaç dibinde üç saatir uyuyosun.piknik bitti.
sadece o güzel çiçeklerin kokusunu duyumsadım.

7.
gider olan bir kabustur tüm serzenişlerde hesap planına kar çiziktiren.yuhalanmış bir bakışın içinde buğulanmış bir çift göz semaha durur bilimezliğe bakarak.
bir masaldır yıktığımız her varoluş güzelliği.
var olunacaktır solmaya yüz tutan kokusu giden çiçekler gibi ama sımsıkı toprağa aşık.
saat dört.bar saatim yaklaşmış.ben kaçayım hacı...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sürrealizm kümesinde bulunan diğer yazıları...
Ruh İklimleri
O Aşk Sokağında Yaşıyor
Hız! Diğer Tarafa...
Yoldaki İşaretler
Kavanozdaki Adam
Z (Son Düş)
Çapraz Gece

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yazdıklarıma İnanmanızı İstemiyorum Kuşağı
Kaptan Reisin Seyir Defteri
Diğer Tarafa Kirişi Kır 2. Koşmak Zamanı
Gözlerini Kapat ve Onbeşe Kadar Say
Karanlığın Ortasındaki Adam
Tüm Karşılıksız Aşklara Yönelik Eylem Hazırlığındayken Operasyon Yedim
Zaman Alevsizdir!
Parantez
Sceptic Age
Diğer Tarafa Kirişi Kır 1. Yürümek Zamanı

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Ruhun Belgesi Düştü Pencereden [Şiir]
Güz Kurusu [Şiir]
Soğuk [Şiir]
İslam ve Sosyalizm [Bilimsel]
İnsan ve Diyalektik [Bilimsel]


selim koç kimdir?




yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © selim koç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.