İnsanlar yalnızca yaşamın amacının mutluluk olmadığını düşünmeye başlayınca, mutluluğa ulaşabilir. -George Orwell |
|
||||||||||
|
-Yazımızın başlığını görenler ya bize kızacaklar ya da “bu kadar saçma bir şey olur mu?” diye düşüneceklerdir. -Belki de az da olsa okuyucularımızdan bizim görüşümüze katılanlar da olacaktır. -Üstüne basa basa söylüyoruz:Muhalefet iktidar olmak İS-TE-Mİ-YOR…. -Neden? -İç ve dış borç sarmalına dolanmış bir ülkede iktidar olmak kolay mı? -Terör olaylarının her geçen gün tırmandığı bir ülkede iktidar olmak kolay mı? -Milyonlarca insanı aç olan,yolsuzlukların arttığı,suç işleme oranı rekor kıran,küresel sermayenin kuşatması altındaki bir ülkede iktidar olmak kolay mı? -Vatan topraklarının etrafı ateş çemberine dönmüş olan bir ülkede iktidar olmak kolay mı? - - -Herkesin bildiği daha onlarca neden bulunabilir, ama uzatmayalım… MUHALEFET NE YAPIYOR? -Hiçbir şey! -Üç beş muhalefet mensubu bazen televizyonlarda boy gösterip kendi taraftarlarına yönelik bir-iki klasik mesaj veriyorlar. Hepsi bu… -Diyecekler ki “medya bize fırsat vermiyor, bizim söylediklerimizi haber yapmıyor!” -Fırsatları siz oluşturacaksınız, söylediklerinizin haber olabilmesi için de biraz düşünecek ve bu konuda uzmanlaşmış kişilerden faydalanacaksınız. Medyadan anlayan, reklamdan anlayan elemanları bünyenize alacaksınız… İKTİDAR OLMAK İSTEMEYEN MUHALEFET PARTİLERİ HANGİLERİ? -Mecliste grubu bulunan ve bulunmayan tüm muhalefet partileri… -Söylediklerimiz yanlışsa bizi ikna etsinler… -”Biz iktidar olmak istiyoruz ve bunun için de şunu şunu yaptık!” desinler… TÜM MUHALEFETE SESLENİYORUZ… -”Körler ve sağırlar birbirini ağırlar” anlayışını bırakıp sadece kendi taraftarlarınıza yönelik propaganda yapmayın… Milyonlarca yeni ve kararsız seçmen olduğunu, hatta AKP’ye oy verip de pişman olan çok sayıda insan bulunduğunu unutmayın… -Sokaklara bilinçsizce dökülün, yasal olmayan yürüyüşler yapın demiyoruz, ama yüzbinleri meydanlara toplayacak mitingler yapmanızı da istiyoruz… İnanın ki iktidar olmak Cumhuriyet tarihinde hiç bu kadar kolay olmadı,ama… İktidar olmak isteyen kim ki…. ** Bu yazıyı beş sene önce yani 2007 yılında yazmıştım. Noktasına, virgülüne dokunmadan aynen aldım. Geçen süre içerisinde ne değişti, dersiniz? Hiçbir şey... Bu gidişle 2017 yılında da aynı yazıyı okumak zorunda kalabilirsiniz....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ömer Faruk Hüsmüllü, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |