Hala çevrende bulabileceğin güzellikleri bir düşün ve mutlu ol. -Anne Frank |
|
||||||||||
|
yüreğim hop oturup hop kalkar ellerim ah ellerim kötülükleri çirkinlikleri hainlikleri bir çırpıda düzeltemediğim ellerim yazmasam olmaz Afrika'da açlık çeken, gözüne sinek konan çocukları yazmasam kendime ve yüreğime ihanet ederim... Havayı yumruklarım bazı bazı sinirimden küfrederim yedi sülalesine birlerinin bir Filistinli çocuğun kemikleri kırılırken ah eski coğrafyam aslında hep iyi notlar almıştım o dersten hem de yüzyıllardan beri eğer ayrılık rüzgârları esmeseydi tersten... Bilirim ki silah tüccarları yarasalar gibi doğuştan kör olmasalar da sonradan körleşmiştir vicdanları ve yürekleri geceleri çalışır, geceleri böler, geceleri sürer hainlikleri... Ben tepeden gelen bir ışığın altında geceleri düşünür geceleri sektirmem şiir yazarım bu saatte kim aç kim tok kim barışta kim savaşta ona bakarım onlar durmadan silah satarlar silah sevkiyatı yaparlar ve tanrıdan başka her şeye taparlar... Sigaralarını yeşil yüzlük dolarlarla yakarlar... Ben insanım ağlarım çok ince bir yer gelir orada vicdan biter damla damla bir şiir süzülür yüreğimden inceldiği yerden kopsun derim inceldiği yerden kopar, şiir biter, ben de yiter giderim...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ahmet Zeytinci, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |